0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Dat is niet nodig mopper, maarten is kind aan huis bij ons.
Ik heb jouw tekst [qoute] Het licht is zodanig gemonteerd dat het signaal kan worden waargenomen rondom het voertuig vanaf een afstand van 20 m vanaf het voertuig, gemeten op 1,5 m boven het wegdek geloof ik wel 10x gelezen en ik begrijp jouw uitleg maar het komt op hetzelfde neer.
En als de opbouwers de minimum eis aanhouden verklaard dat waarom de huidige lampen op een afstand van 20 meter op een hoogte van 1,5 meter absoluut niet zichtbaar zijn. Geef mij een adres en tijd en ik laat het je zien Gap een V70 van de baas en kom ff pronken
Als jullie die Hänsch Comet nou voorzien van een magneetvoet en een krulsnoertje heb je hetzelfde; gewoon die pit knallen erop voor een spoedrit. Hoeft verder niemand te weten
Vanmiddag zag ik een V70 van amsterdam rijden met een Comet erop........ is hij weer terug? Of is het een tijdelijk lampje voor de weekenddienst!
Jup, de nieuwste Volvo van Amsterdam reed er vanavond ook mee rond Dat alle Volvo's er maar van voorzien mogen worden!
Is dat toevallig met een transparante kap of zoals vroeger met blauwe kap? Zag namelijk afgelopen vrijdag er een staan/rijden met transparante kap waardoor ik het vermoeden had dat deze van de SpoPo was.