Inderdaad, dat vond ik ook.
Ik vind dat het te saai wordt, in de eerste afleverening zat er nog wat actie, en nu? Toezicthouders die in een vuilniszak zitten te graaien
Ja wat verwacht je dan van de afdeling toezicht en handhaving? Die zullen niet elke dag prio meldingen hebben met wapen gebruik.
En je moet toch er achter komen wie de overtreding heeft gepleegd.
Die auto die bekeurd werd voor de rode overweglampjes was erg twijfelachtig, al vond ik de 2 uren kaart met 121 minuten reizen ook wel erg overdreven maar goed. Net als de alfa die 5 cm voor de uitrit staat á 70 eurootjes.
De lampjes knipperden terwijl de auto door het beeld reed, de weg zag er uit als een als een max 50 weg dus dan heb je de tijd
en ruimte om te remmen. Bij overgangen zonder bomen moet je ook gewoon wachten als de lampen aangaat dus ik snap niet dat
mensen denken dat ze door mogen. Ja die 121 min op de ov kaart is misschien twijfelachtig, maar daar zal wel iets meer om heen
hangen. Daarnaast snap ik de problemen niet met die chipkaart, In checken uit checken wat is er zo moeilijk aan.
En betreft die auto, als de bewoonster op dat moment aan het wegrijden was vanaf haar eigen uitrit dan was de auto denk ik
afsleepwaardig geweest. Er is namelijk bijna geen mogelijkheid om vanaf de uitrit naar links te draaien de weg op.
Vind het opzich wel een leuk programma, al zitten er ook dingen tussen waarvan ik met afgrijzen naar kijk.