tensie meten

Auteur Topic: tensie meten  (gelezen 10008 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

lotus bianca

• Senior gebruiker
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #30 Gepost op: 25 november 2004, 23:27:27

Leer ik jou tensie meten, leer jij mij spinnen met een backboard. Deal?  ;D

Jaaaaa das een deal  ;) :D
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN

EHBO-er

• Senior gebruiker
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #31 Gepost op: 26 november 2004, 10:08:59
dit bedoel ik...welke andere tijdrovende zaken dan???
koffie met broodjes maken??

Ik heb bij mijn intakegesprek al geroepen dat, als de ambumensen het daardoor langer vol kunnen houden, ik in dat geval voor koffie en broodjes wil zorgen.

Het is geen standsverschil, maar het uitvoeren van werkzaamheden waar je goed in bent en waaraan op dat moment dringend behoefte is.

Dat doet niets af aan het feit dat we elkaar altijd als gelijken moeten behandelen.

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #32 Gepost op: 26 november 2004, 10:12:28

Ik heb bij mijn intakegesprek al geroepen dat, als de ambumensen het daardoor langer vol kunnen houden, ik in dat geval voor koffie en broodjes wil zorgen.

Het is geen standsverschil, maar het uitvoeren van werkzaamheden waar je goed in bent en waaraan op dat moment dringend behoefte is.

Dat doet niets af aan het feit dat we elkaar altijd als gelijken moeten behandelen.

Ik ben ook altijd degene die de koffie zet... maar da's meer omdat ik niet loop zonder brandstof. ;D ;D ;D

EHBO-er

• Senior gebruiker
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #33 Gepost op: 26 november 2004, 11:28:28
Je bent niet de enige .......

badmuts

• Gast
Reactie #34 Gepost op: 29 november 2004, 18:25:01
Dit is inderdaad mogelijk in de randstad, maar zoals Gerrie al aangeeft is de vervoerscapaciteit in Groningen en Drenthe beduidend minder. Dus hebben we de slachtoffers langer in de tent (helaas). Maar we kregen pas van de GHOR bij ons te horen dat wij voorlopig geen eigen middelen krijgen. We moeten deze indien ons dit wordt gevraagd van de verpleegkundige  krijgen. Ook is het niet duidelijk of dit van ons mag gevraagd worden.

In mijn geval is er tijdens de (1e) opleiding wel les ingegeven, maar naar het schijnt is dit in de laatste opleiding van vorig jaar niet meer het geval.

mvg Gerrit. :(