Beste,
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar fotografen en videografen voor de 112Film welke ik ga maken. De 112Film wordt eigenlijk een enorme complicatie met daarin beelden van andere personen. In de 112Filmdelen zullen foto's en filmpjes te zien zijn welke elkaar afwisselen.
De 112Film wordt in delen op youtube gezet en er zullen per jaar minimaal 4 delen online komen. De eerste komt in augustus, 29 augustus,deze zal ik dan ook gaan plaatsen hier op het forum. De delen zullen tussen de 10 en 15 minuten duren.
De mensen die graag hieraan mee willen werken kunnen contact opnemen met mij via de mail,
112filmaanlevering@gmail.com maar je kan het ook hier in dit topic plaatsen. Ik zal dan contact gaan opnemen met die persoon. Als je meer wilt weten kan je het ook hier vragen of je kan me mailen dan zal je ook antwoord krijgen.
De fotografen kunnen hun beeldmateriaal per 2GB verzenden. Dit hoeft dan niet in mailtjes met bijlages van maximaal 25MB maar dit kan via een website. Deze website zal je dan ook horen als je gezegd heb dat je mee wilt gaan werken.
De videografen die hun filmpjes op youtube hebben staan kunnen hun beeldmateriaal ook mailen als die dat willen. Maar ze kunnen het ook mij laten overlaten. Dit zal dan een hele poos duren voordat het gaat gebeuren omdat ik zelf ook heel wat moet downloaden. Ik krijg vele links van youtube welke ik moet downloaden. Je kan het beste jouw links dan toesturen van bijvoorbeeld alle filmpjes welke je op youtube heb staan van de hulpdiensten.
De mensen die meewerken die zullen in de aftiteling van de filmdelen te zien zijn. Ook als je beeldmateriaal niet gebruikt is zal je daarin te zien zijn. Of je moet net te laat zijn dat er net een deel af is en dus je naam niet meer in de aftiteling toegevoegd kan worden.
Ook kan ik voor de mensen welke hun foto's sturen een special maken. Dit zal dan niet gelijk gemaakt worden en geüpload worden maar dit zal opgestapeld worden en in wat grotere getale openbaar zullen gemaakt worden. Een special is een filmpje van maximaal 1.30minuten. In dit filmpje worden foto's getoond van een persoon. Elk persoon kan een special krijgen, dit zal dan gemaakt worden. Niet al je beeldmateriaal zal in die 1.30minuten getoond kunnen worden. Maar er kunnen vele specials per persoon komen. Er zijn onbeperkt aantal specials per persoon mogelijk.
De mensen die er later bijkomen zullen ook later pas een special krijgen dan de mensen die eerder waren. Ik heb de aftiteling ook zo gemaakt met daarin de mensen die er later bijkomen onderaan. Deze lijst zal ik afwerken met de vraag of hun een special willen of niet.
Ook de mensen met filmpjes kunnen een special krijgen. Dit zal alleen pas later komen. De mensen die dat willen zullen hun filmpjes moeten mailen of de titels van de filmpjes doormailen naar mij. Deze zal ik dan opzoeken en in een map zetten van die persoon.
De beeldmaterialen welke toegestuurd zijn die zullen niet doorgestuurd worden of doorverkocht. Deze zullen betrouwbaar worden opgeslagen.
Als er vragen zijn hoor ik die graag, ook aanmeldingen hoor ik graag.
De mensen die meewerken doen dit vrijwillig.
Groeten, SvenV (112Film)
112filmaanlevering@gmail.com112Film - Wil jij meewerken met de 112Film?