KNRM lifeguard beter dan strandwacht

Auteur Topic: KNRM lifeguard beter dan strandwacht  (gelezen 22948 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

spades

• Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
Reactie #60 Gepost op: 29 september 2011, 19:26:40
Bedankt voor de uitnodiging ;). Ik ben uitgenodigd door iemand die staat op Terschelling stond afgelopen twee jaar vandaar ;). Maar ik zal het onthouden!

dannyknaap

• Strandwacht Almeerse Reddings Brigade
  • Forum gebruiker
  • Zin in bewakingsseizoen 2014!
Reactie #61 Gepost op: 23 december 2011, 08:39:50
Snap niet waarom ze met elkaar concurreren, ga een samenwerking aan. Dit soort uitspraken is denk ik ook maar van een iets te enthousiaste lifeguard.
Al mijn uitspraken zijn strikt persoonlijk en dus NIET functiegebonden!

guest11765

• Gast
Reactie #62 Gepost op: 23 december 2011, 18:57:52
heb je ook nog wat nuttigs te melden op het forum? of ben je even jezelf aan het profileren? Ineens allemaal topics omhoog om te laten merken dat je het er niet mee eens bent? Ik zou met een spandoek voor het hoofdkantoor in IJmuiden gaan staan.  98uiye

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #63 Gepost op: 24 december 2011, 10:56:24
Mooi dat je voor samenwerking bent Danny: goedgesproken, helemaal mee eens, maar makkelijk is dat niet. Bij jouw eigen club bv is samenwerking nu niet bepaald de sterkste kant van die Reddingsbrigade. Niet in naleving van het convenant, nog met andere partijen of de kustwacht. Samenwerken begint met een goed gesprek, regelmatig met elkaar om de tafel -niet alleen op bobo's niveau- en samen oefenen.

dannyknaap

• Strandwacht Almeerse Reddings Brigade
  • Forum gebruiker
  • Zin in bewakingsseizoen 2014!
Reactie #64 Gepost op: 3 januari 2012, 15:49:03
Mooi dat je voor samenwerking bent Danny: goedgesproken, helemaal mee eens, maar makkelijk is dat niet. Bij jouw eigen club bv is samenwerking nu niet bepaald de sterkste kant van die Reddingsbrigade. Niet in naleving van het convenant, nog met andere partijen of de kustwacht. Samenwerken begint met een goed gesprek, regelmatig met elkaar om de tafel -niet alleen op bobo's niveau- en samen oefenen.
Er is een periode geweest dat het wat minder ging met de Almeerse. Dit kan overal gebeuren het oude bestuur was gewoon aan ''vernieuwing toe'', sinds we een nieuw bestuur hebben, zijn er veel positieve veranderingen geweest.
Al mijn uitspraken zijn strikt persoonlijk en dus NIET functiegebonden!