voertuigen recht zetten of de weg zo snel mogelijk vrijmaken

Auteur Topic: voertuigen recht zetten of de weg zo snel mogelijk vrijmaken  (gelezen 5678 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

ik

• Junior gebruiker
  • **
Gepost op: 19 augustus 2011, 00:14:35
durf het haast niet neer te zetten 98uiye

http://www.112brabantnieuws.nl/wdz-brabant-persberichten.php?subaction=showfull&id=1313643628&archive=&start_from=&ucat=1&

eerst recht zetten of zo snel mogelijk weg vrij??

sylvester1986

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2011, 01:59:40
Ik zou kiezen voor: zo snel mogelijk de weg vrij maken, dan kan alles weer lekker doorstromen.

Bergnet67

• Takelaar
  • Forum gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 19 augustus 2011, 11:33:48
Hahaha,dit was een leuke voor het bergingsforum geweest,konden we weer lekker modder gooien.

Mijn mening,
ik begrijp de reden hier wel. Als je deze bus wil omdraaien moet je hem over het dak terugrollen i.v.m. de vangrail. Of je moet hem eerst een stuk van de vangrail af trekken over de zijkant en dan een kwart slag omtrekken,haaks op je truck ,hem dan op zijn wielen trekken,dan weer kwart slag draaien en dan op je bak trekken.
Dus al bij al is het op deze manier het minst schuiven,minste meerschade en dan op de zaak zet je hem wel weer op zijn wielen. O0

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #3 Gepost op: 19 augustus 2011, 11:45:55
Hahaha,dit was een leuke voor het bergingsforum geweest,konden we weer lekker modder gooien.

Ik snap met de beste wil van de wereld niet wat er leuk zou zijn aan met modder gooien.
Volgens mij zit je met elkaar op een forum om zaken bespreekbaar te maken, te leren, ervaringen te delen en noem maar op.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Bergnet67

• Takelaar
  • Forum gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 19 augustus 2011, 12:05:01
Ik snap met de beste wil van de wereld niet wat er leuk zou zijn aan met modder gooien.
Volgens mij zit je met elkaar op een forum om zaken bespreekbaar te maken, te leren, ervaringen te delen en noem maar op.

Dar was ook de bedoeling van het bergingsforum. Alleen was daar altijd commentaar op het werk van een ander. Eigenlijk was het dus sarcastisch bedoeld

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 19 augustus 2011, 12:15:50
Dar was ook de bedoeling van het bergingsforum. Alleen was daar altijd commentaar op het werk van een ander. Eigenlijk was het dus sarcastisch bedoeld
Blijf het toch bijzonder vinden. Elkaar op een sarcastische manier zwart maken.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #6 Gepost op: 19 augustus 2011, 12:22:19
Dar was ook de bedoeling van het bergingsforum.
Alleen was daar altijd commentaar op het werk van een ander.
Eigenlijk was het dus sarcastisch bedoeld

Lekker volk was het daar dan. Ik hoop dat dit ons hier bespaard blijft.
Aan de andere kant zal er hier dan ook gelijk tegen op getreden worden door de Mods.
Als ik het goed begrijp heerste daar een houding van wat wij doen is goed en wat jullie doen is slecht.
Niet zo heel erg vreemd als de buitenwereld bergers niet serieuz zouden nemen en als cowboys zou zien dus.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 19 augustus 2011, 12:25:13
Laten we hier inderdaad de discussie houden op het onderwerp wat in de topic titel genoemd is en niet over het verleden van het bergingsforum. Discussies worden hier op een normale wijze gevoerd, zo niet dan gaan reacties de prullenbak in.  ;)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

Bergnet67

• Takelaar
  • Forum gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 19 augustus 2011, 12:27:20
Precies,dat is ook de bedoeling.

Ik vond het een goede berging! O0

ik

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #9 Gepost op: 19 augustus 2011, 14:39:18
even voor aanpikken en een kwartslag draaien lier er aan en recht zetten, maar als het erg druk is, meer schade kun je niet maken