Verzameling Lichtbalken, Zwaailichten etc. etc. etc

Auteur Topic: Verzameling Lichtbalken, Zwaailichten etc. etc. etc  (gelezen 141526 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

gebruiker0401206

• Gast
Reactie #220 Gepost op: 30 november 2013, 12:58:15
Heb een Comet Dual Colour, een Movia SL dual colour en een Haztec Beacon dual colour ter beschikking.

Dik 1000 euro voor een nieuwe Honac lamp is me te gortig...
Is er wellicht iemand uit de blauwe kolom beschikbaar te vinden die de lamp (met een V70 eraan vast)? Bijvoorbeeld steunpunt Maasbracht?

Groeten, Ruud

cavia

• Senior gebruiker
Reactie #221 Gepost op: 30 november 2013, 13:03:57
wie weet kunnen we honac een keer zo ver krijgen om een vergelijking te doen?

Gast

• Gast
Reactie #222 Gepost op: 30 november 2013, 13:30:06
Ruud, we moeten toch nog altijd een keer die geplande balken-vergelijkingstest gaan uitvoeren hoor hahaha ;)
Een partij oud en nieuw blauw, van dichtbij, veraf, overdag en 's nachts, er is vast wel iemand die lichtmeet-apparatuur wil uitlenen, en dan met verschillende merken camera's, een onofficiëel LSV/lightbarmuseum test-rapport opstellen ;)

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #223 Gepost op: 30 november 2013, 13:41:04
Ik kreeg van de week te horen dat ik morgen een doos krijg om mee naar Spanje retour te kunnen worden gestuurd O0 O0 O0
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #224 Gepost op: 4 december 2013, 23:10:33
Helaas nog niet eerder tijd gehad om mijn Freedoms op de foto te zetten, bij deze alvast een plaatje. Wat een gave balk blijft dit toch, begin hem eigenlijk steeds mooier te vinden ;) Hij staat inmiddels mooi tussen de andere Edge's in mijn verzameling, die nu met komst van deze Freedom nagenoeg helemaal compleet is!
Actie foto's en de andere Freedom's volgen later nog.... Sorry voor het overmatig (c) gebruik, maar helaas vond iemand het nodig om mijn plaatjes te gebruiken in marktplaats advertenties.

sylvester1986

• Gast
Reactie #225 Gepost op: 4 december 2013, 23:12:59
@blauwblauw,

Binnenkort geen 'I Love Edge' meer?  ;D

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #226 Gepost op: 4 december 2013, 23:58:19
Citaat van: Sylvester link=msg=1225716 date=1386195179
@blauwblauw,

Binnenkort geen 'I Love Edge' meer?  ;D

Liefde voor Edge blijft er altijd! Met deze balk is het allemaal begonnen, ik weet nog goed hoe ik als kleine jongen uren bij het bureau stond te wachten hopende op een Edge in actie.... of altijd maar weer door het raam van de Politie auto naar binnen zitten te turen omdat ik dat bedienkastjes voor de Edge zo geweldig vond (vindt) en wat wilde ik toch graag op dat blauwe knopje drukken.... Het tij kan keren want beroepsmatig moet ik nu zelfs dagelijks op dat knopje drukken en zijn de aanleidingen daartoe altijd minder leuk.

Ik weet trouwens nog goed hoe trots ik was op mijn aller eerste Edge, nu heel wat jaren later puilt de verzameling aan alle kanten uit en als ik zo mijn kamer en zolder eens bekijk is het al lang niet meer alleen (Advant)Edge wat ik verzamel, en nu net sinds ik een tijdje had voorgenomen dat uitbreiden echt niet meer kan komen er weer van alle kanten leuke daksets op mijn pad, dus in 2014 moet er eigenlijk weer verhuist worden, maar zo te lezen ben ik niet de enige met dit probleem.

sylvester1986

• Gast
Reactie #227 Gepost op: 5 december 2013, 00:01:25
Citaat van: blauwblauw link=msg=1225729 date=1386197899
maar zo te lezen ben ik niet de enige met dit probleem.
;D

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #228 Gepost op: 7 december 2013, 14:36:44
Dit weekend maar eens beginnen het met opknappen van mijn freedoms die nog in de opslag staan.

Alles werkt tegenwoordig met canbus en het is niet meer even een + en - erop en alles werk dus zit behoorlijk nog wat werk aan om alles werkend te krijgen. Zodra ik actie foto's heb zal ik ze hier plaatsen.

sylvester1986

• Gast
Reactie #229 Gepost op: 7 december 2013, 20:25:16
Ex DHV setje?