Jeetje, hoe heb je dat 2e edge frame zo glanzend gekregen? Of is dat gezichtsbedrog op de foto?
Zal een mooie ruimte worden! Hoe ga je ze bevestigen?
indd goed gezien, gewoon een kwestie van heel goed poetsen
Ik maak gebruik van Duraline F-rail systeem en werkt perfect. Als ik alleen Edges zou ophangen kan ik er met gemak 60 kwijt, echter heb ik ook nog een hoop oude daksets die wat meer ruimte in beslag nemen. Ook wil ik de daksets in orgineele staat behouden, dus als er een onderbak onder zat dan blijft die er ook onder, helaas nemen die dingen wel veel ruimte in beslag. Inmiddels is de Barclay onderbak zelf ook een verzameling aan het worden merk ik..
, met de Golfjes en Transporters (incl. dakset uiteraard) ben ik helemaal compleet.
Zoals ook deze VW Transporter onderbak voor een Aerodynic (!) Ondanks dat deze bussen begin jaren 90 massaal werden voorzien van Advantedge's (achterste op de foto) zijn ze er dus ook nog geweest voor de Aerodynic, voor de rest heeft deze oude Aero ook nog alley light en takedown light...echter mocht dit allemaal niet meer baten, tegen de AdvantEdge kon deze balk niet meer op, massaal werden nieuwe bussen voorzien van AdvantEdge's................