Goed... dus slippende banden zijn per definitie oncontroleerbaar ?
Tja... dus die motorrijder die met 160 op zijn achterwiel rijdt heeft ook zijn motorfiets niet onder controle ?
Het gaat om het gevaar en of hinder opleveren... Misschien voordat je ook maar iets begint te roepen over een wetsartikel je er ook eens in verdiepen. Ik ben wel een beetje klaar met de discussie hier.
De politie heeft vrijstellingen in het verkeer en altijd wordt er achteraf beoordeelt (als dat nodig is) of hij deze mocht gebruiken. Dat een zelfde burger daar een bekeuring voor krijgt... vervelend voor je. Moet je je maar aan de regels houden. Dat doe ik nl in mijn prive tijd ook. Als ik aan het werk ben, gedraag ik me zoals het hoort, omdat ik een voorbeeldfunctie heb, totdat ik iets zie waardoor ik moet optreden of een melding krijg, dan maak ik gebruik van mijn vrijstellingen.
Nogmaals vervelend voor je als je een bekeuring hebt gekregen, maar die heb je volledig aan jezelf te danken... maar daarna is het natuurlijk ook zo makkelijk om tegen (of over) de politie te janken.... en ja dat rijmt...