0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
JA. Mag ik eens een keer geweldig alles in een keer door de mangel halen? laten we alle verkeersregels afschaffen behalve artikel 5 WVW. De OVJ bepaald in dat geval wel wat de gevolgen zullen zijn. Dat levert een betere registratie op van de verkeersmisdragingen en een beter beoordeling van de gevaarssetting. In mijn ogen ben je dan klaar. Roodlicht, niet-mobiel bellen, VOP overslaan wat dan ook alles is artikel 5. Aan de diender om te omschrijven wat het gevaar is geweest en aan de OVJ om daar dan wat van te vinden. Ik denk dat je zomaar van heel veel gelul af ben. Soms is eenvoud de oplossing
Als ik een bon krijg voor NIET mobiel bellen, laat ik die toch echt voorkomen moppersmurf! Niet handsfree is een ander verhaal.
Ach mag ik ook een foutje maken?! Beetje ouderdom???
Nee dat mag je niet...Politiemensen zijn onfeilbaar... dat weet je toch !
In de meeste gevallen hebben de gemeente BOA's een vrij brede ontheffing gekregen van niemand minder dan de gemeente zelf. Ik kan me goed voorstellen dat het bord C1 daar ook onder valt. Het negeren van een aanwijzing lijkt me echter niet.
Politiebus rijdt vol door rood - DAT MAG NIET!We krijgen veel video’s doorgestuurd van politieagenten die verkeersregels overtreden. De vraag is: mag dat?
De Telegraaf