mensen wat een ophef allemaal weer
ons is allemaal geleerd om uit de rook te blijven of deze nu wel of niet schadelijk is
ik zal het proberen uit te leggen wat ik met dat stukje bedoelde
van uit Rutten is een wegafzetting Wrakkenweg - Veneweg, van uit de zijde Creil is een afzetting van de Wrakkenweg met de Polenweg
alleen het IJzerpad met de Wrakkenweg is nog open hier gaat deze agent staan met zijn dienstauto met zwaailichten aan,
op zich zelf perfect alleen de rook drijft over de T splitsing richting Rutten als deze man nu op de T splitsing IJzerpad met de Noordermeerweg
dus bij de dijk was gaan staan waren alle "ramptoeristen" tegen gehouden het openbaar vervoer kwam ook van de IJzerpad aan rijden en hij wilde
dat de vrouwelijke chauffeur achteruit reed richting de dijk dat weigerde de vrouw dus en reed gewoon door het Wrakkenpad op richting Rutten
de eerste boerderij deze was buiten de rook aan het IJzerpad had hij ook kunnen staan en in overleg met de boer of de mensen op zijn terrein konden
draaien en dan weer naar de dijk terug rijden maar wat deed hij achteruit rijdende de rook in om weer op de splitsing te gaan staan dan komt het wel
vreemd over dat er aan beide zijde een afzetting is door je collega's en je kiest die positie, uit de opmerkingen van de mensen die niks "vermoedend" aan
kwamen rijden incl journalisten waren dus ook niet mals.
Ik hoop dat ik wat duidelijk heb verschaft en dat we nu gewoon weer verder kunnen gaan met het forum.