Ik vind het ook zo knap dat het allemaal gedaan is zonder draagproef, wie van de blauwe forumlezers heeft een collega gespot welke mee deed met de draagproef? ik ken er in ZLD geen één.. Waarschijnlijk is er iemand van de geitenwollensokkenbrigade bij de VTSPN, met heel veel rangonderscheidingstekens en nog geen uur straatervaring geweest, die eens een broekje heeft aangetrokken en gezegd: "zooo jongens. Dit zit lekker op mijn lederen bureaustoel! Dat moet iedereen maar aandoen!"
Wat mij opvalt is dat er bij zo'n beetje alle ondersteunende diensten of (of neventaken) in heel Nederland geen enkele vorm van uniforme kleding is ....
In iedere regio lopen de bikers en hondengeleiders er anders bij, sommige politieregio's hebben zelfs andere kleding voor de motorrijders....
Mede omdat daarin wel bepaald mag worden wat lekker zit, goede kwaliteit/prijs heeft en wat er een beetje uit ziet.
Over de jas, hij is niet waterdicht, hij is niet winddicht, de kraag zit veel te ruim (waardoor er altijd wind naar binnen komt), de mouwen zijn te kort / het model is niet geschikt voor het steekwerende vest maar hij ziet er wel netjes uit