Verbroedering

Auteur Topic: Verbroedering  (gelezen 8221 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #20 Gepost op: 4 januari 2005, 21:44:27

Het lijkt mij wel een leuk idee, vooral om als lotus mee te gaan, tenslotte hebben wij toch een bepaalde tic.  ::)
Ik denk erover na.

Volgens mij heeft dezelfde tic ons aan het denken gezet... ;D

Paul SEH

• Gast
Reactie #21 Gepost op: 5 januari 2005, 08:32:09
De meeste mensen die hier op het forum komen hebben gelukkig zo'n tik, tic.  ;D

Jorrin

• Senior gebruiker
Reactie #22 Gepost op: 5 januari 2005, 10:51:09
De meeste mensen die hier op het forum komen hebben gelukkig zo'n tik, tic.  ;D

Je blijft hangen... ;D ;D ;D

Heleen Lotus

• Senior gebruiker
Reactie #23 Gepost op: 5 januari 2005, 18:05:38

Volgens mij heeft dezelfde tic ons aan het denken gezet... ;D

Het is inderdaad die tic, die mij aan het denken heeft gezet. Maar ik denk nog steeds.  ;)

Siegie

• Ambulancier
  • Forum gebruiker
Reactie #24 Gepost op: 6 januari 2005, 11:50:46
Alvast bedankt hoor,bij deze wil ik ook met veel plezier melden dat ik bijna 98 procent zeker ben dat ik een dag mee kan rijden (als stage) bij jullie in Amsterdam deze via GG&GD .Ik kijk er al naar uit. ::)
Ambulancier ambulancedienst Turnhout

Siegie

• Ambulancier
  • Forum gebruiker
Reactie #25 Gepost op: 12 januari 2005, 22:48:15
Het is aanstaande vrijdag vergadering over  de opendeur 'is er al meer informatie of deze realiseerbaar is?

Groetjes
Ambulord

Siegie

• Ambulancier
  • Forum gebruiker
Reactie #26 Gepost op: 17 januari 2005, 11:36:44
Ale Nederlandse collega's laat eens iets van je weten, aaaaaaaaauuuuuuuuuuubeeeee :-\

Jorrin

• Senior gebruiker
Reactie #27 Gepost op: 17 januari 2005, 11:43:18
Misschien is het handiger als er wat duidelijker plannen liggen... :-\

Heleen Lotus

• Senior gebruiker
Reactie #28 Gepost op: 17 januari 2005, 23:14:27
Als ik hier zo eens terug lees, denk ik dat het op het volgende neer gaat komen. Deze belgische rode kruis/ehbo afd. wil een open dag houden en zij zouden het leuk vinden als er vanuit nederland een aantal ehbo'ers zijn die hierbij aanwezig willen zijn. De nederlanders kunnen laten zien hoe het hier in dit land de verenigingen hun werk doen. Tot zover denk ik dat dit de bedoeling is, weet het dus niet zeker. Maar als er een paar mensen bereidt zijn om daar heen te gaan, dan zal het (denk ik) wel leuk zijn om op deze dag een leuke demonstratie te geven over de hulpverlening in nederland. Tja of ik zelf zal komen, ik ben er nog niet over uit. Het is niet naast de deur, een flink eind rijden om voor één dag naar belgië te gaan. Aan de andere kant kan het ook wel weer leuk zijn, om met een paar mensen die ook hier op dit forum zitten, daar heen te gaan. Dus wie o wie voelt hier iets voor ?

Siegie

• Ambulancier
  • Forum gebruiker
Reactie #29 Gepost op: 18 januari 2005, 18:13:19
Heel goed uitgelegd maar voor alle duidelijkheid het is niet het Rode Kruis maar www.hetvlaamsekruis.be .
Na de oefening kunnen we dan een uitwisseling doen van vlaggen of iets in die aard en natuurlijk kontact blijven houden he.
Het is wel een opening van een lokaal van de Afdeling Roeselare trouwens een mooie stad hoor gekend voor zijn lekker biertje Rodenbach zie ook eens www.roeselare.be

Word gratis lid van mijn fotogroup deze is zelfs in samenwerking van een Nederlandse dame,dus kan je er ook foto's van bij jullie vinden

http://groups.msn.com/miniambulances