Dodelijk ongeval na achtervolging en filefuik A2 - Vinkeveen 22-10-2011

Auteur Topic: Dodelijk ongeval na achtervolging en filefuik A2 - Vinkeveen 22-10-2011  (gelezen 94855 keer)

0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.

Rutger

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 820
Reactie #80 Gepost op: 23 oktober 2011, 18:20:55
Weet iemand of de protocollen over het creëren van een file ergens online staan?

Ik kan me overigens voorstellen dat op een zaterdag meer een muur wordt gecreëerd dan file op de A2. Over het algemeen niet erg druk daar rond die tijd.
Dan krijg je al snel een situatie waar ergens op in gereden wordt ipv dat de daders langzaam afgeremd worden.

Laat er trouwens geen twijfel over bestaan dat er wat mij betreft maar 1 partij schuldig is hier en dat zijn de 'dieven'.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #81 Gepost op: 23 oktober 2011, 18:24:51
Weet iemand of de protocollen over het creëren van een file ergens online staan?

Nee die staan niet online, en dat gaat ook niet gebeuren.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #82 Gepost op: 23 oktober 2011, 18:29:59
Nee die staan niet online, en dat gaat ook niet gebeuren.

Niet zo naïef Red, verwijzend naar de Miljoenennota  :D


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #83 Gepost op: 23 oktober 2011, 18:33:11
Niet zo naïef Red, verwijzend naar de Miljoenennota  :D

Of grootscheepse verkeerscontroles... ;D Een vinkje verkeerd en we zijn deelgenoot.. ^-^


GLZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 949
Reactie #84 Gepost op: 24 oktober 2011, 09:07:31
Ik wil niet inhoudelijk op deze zaak in gaan. Ik ken de zaak alleen maar via de media en ik pas ervoor om conclusies te gaan trekken of mij schuldig te maken aan het bedenken van allerlei "als en wanneer"-gedoe.
Wat ik wel hier neer wil leggen is de simpele vraag: Ging het idd om alleen diefstal van benzine? Of hadden die gasten meer op hun kerfstok? Want dat zie je dus idd vaker. Mensen die dit soort dingen doen (valse kentekens/tanken zonder betalen) maken zich ook vaak schuldig aan andere vergrijpen.
Precies! Ik vroeg me dit ook al af.


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #85 Gepost op: 24 oktober 2011, 09:32:13
Ik wil niet inhoudelijk op deze zaak in gaan. Ik ken de zaak alleen maar via de media en ik pas ervoor om conclusies te gaan trekken of mij schuldig te maken aan het bedenken van allerlei "als en wanneer"-gedoe.


Wat ik wel hier neer wil leggen is de simpele vraag: Ging het idd om alleen diefstal van benzine? Of hadden die gasten meer op hun kerfstok? Want dat zie je dus idd vaker. Mensen die dit soort dingen doen (valse kentekens/tanken zonder betalen) maken zich ook vaak schuldig aan andere vergrijpen.

Ik heb het even in 2 stukjes geknipt; het zo genaamde als en wanneer gedoe vind je niet gepast als het over de politie gaat maar vervolgens doe je het zelf wel als het over verdachte gaat, vind ik toch enigzins krom......
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #86 Gepost op: 24 oktober 2011, 09:50:05
Ik zou mij trouwens erg beroerd en hulpeloos voelen als je, als achtervolgende dienders, ziet dat de verdachten zich boven op een file gaan storten.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Reactie #88 Gepost op: 24 oktober 2011, 15:44:41
ma 24 okt 2011, 15:04 |
    
Bijrijder dodelijke achtervolging A2 vrij

UTRECHT -  Het Openbaar Ministerie (OM) in Utrecht heeft een 24-jarige Rotterdammer vrijgelaten, die in de auto zat die zaterdag inreed op een file op de snelweg A2 bij Abcoude. Bij het ongeluk kwam een 35-jarige man in een andere auto om het leven.


De bestuurder van de wagen waarin de Rotterdammer zat, een 47-jarige Tilburger, wordt dinsdag voorgeleid bij de rechter-commissaris. Hij wordt beschuldigd van doodslag. Dat heeft het OM maandag bekendgemaakt.  

bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/10779646/__Bijrijder_achtervolging_A2_vrij__.html?cid=short
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #89 Gepost op: 24 oktober 2011, 18:37:33
ANWB boos op politie.

In het nieuws van RTL was een item te zien (interview met ANWB), deze lieten weten onaangenaam verrast te zijn dat de politie de methode gebruikt om files te creeëren.
In het gesprek ging men uit van 5 kruisen boven de weg maar volgens mij is dit pertinent niet waar getuige de filmpjes die ik tot nu toe gezien heb. Ten tijde van het ongeval stonden de matrixen volgens mij op 50.
Pas na het ongeval zijn de 5 kruisen er gekomen volgens mij.

Wie kan dit bevestigen?
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.