Het is inderdaad onmogelijke om alle straten uit je hoofd te kennen(kende ze vroeger ook niet ook al denkt men van wel, en daar komt bij straat vinden is 1 nummer vinden is 2e)). Ambu personeel worden vaak ook op andere posten gezet en ook met VWS kun je in een totaal ander gebied terecht komen. Wat mij wel op valt is dat City gis je vaak de gekste wegen aanwijst om bij een incident tekomen. Gezond verstand gebruiken is en basis aanrijroutes naar wijken zijn van belang om te weten. Ik zelf rij vaak in het buiten gebeid van Groningen City gis is dan onnauwkeurig van bepaling van het huisnummer de GBK(gemeentelijkebasiskaart/kadasterkaart) is zeer nauwkeurig, Hij laat precies de vormen van gebouwen/huizen zien(incl bijgebouwen) met een huisnummer er . Altijd correct! deze kent ook zand paden, fietspaden, bos, schuren, water, sloten enz enz ens hellaas kun ik de City hiet niet aan koppelen, misschien handig??? ook kunnen wij sinds kort een sataliet kaart aanzetten, was 1 keer erg handig bij het zoeken naar en persoon die gevallen was in het bos!!.