Uitschuifbare wapenstok

Auteur Topic: Uitschuifbare wapenstok  (gelezen 213377 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

LSPD

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #290 Gepost op: 1 maart 2016, 12:46:14
is er iemand die een poging wil wagen om mij te vertellen hoezo het invoeren van de uitschuifbare wapenstok prioriteit zou moeten krijgen?

Ik ben ook voor invoering, want ik zie de meerwaarde. Maar als het budget er simpelweg niet voor is.. Waarom zou uitstellen dan zo'n ramp zijn?

Frank Lingen

• Senior gebruiker
Reactie #291 Gepost op: 2 maart 2016, 03:54:24
Citaat van: LSPD link=msg=1409875 date=1456832774
is er iemand die een poging wil wagen om mij te vertellen hoezo het invoeren van de uitschuifbare wapenstok prioriteit zou moeten krijgen?

Ik ben ook voor invoering, want ik zie de meerwaarde. Maar als het budget er simpelweg niet voor is.. Waarom zou uitstellen dan zo'n ramp zijn?
Budget is kwestie van prioriteiten stellen. Uitschuifbare wapenstok dragen betekent dat er gemiddeld iets minder backup hoeft te komen als er geweld dreigt. Dat betekent dat agenten iets beter verspreid kunnen blijven in hun district. Dat geeft iets kortere aanrijtijden. Ook kan die stok preventief geweld ontmoedigen en het aantal verwondingen bij agenten verminderen. Misbruik van die stok kan worden beperkt door bodycams.
Ik stem links.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #292 Gepost op: 2 maart 2016, 09:40:18
Citaat van: Frank Lingen link=msg=1410014 date=1456887264
Uitschuifbare wapenstok dragen betekent dat er gemiddeld iets minder backup hoeft te komen als er geweld dreigt. Dat betekent dat agenten iets beter verspreid kunnen blijven in hun district. Dat geeft iets kortere aanrijtijden. Ook kan die stok preventief geweld ontmoedigen en het aantal verwondingen bij agenten verminderen. Misbruik van die stok kan worden beperkt door bodycams.

En jij hebt ook cijfers die deze beweringen staven?
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

quattromontanes

• Forum gebruiker
Reactie #293 Gepost op: 2 maart 2016, 11:48:28
Sorry Frank, een uitschuifbare wapenstok gaat niets veranderen aan een verdachte die fysiek vol in verzet gaat tegen zijn aanhouding. Wel bij een groep mensen. Maar of dat de aanrijtijden korter gaat maken :-X
Mensen kunnen bot en scherp tegelijk zijn..

0501

• Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #294 Gepost op: 2 maart 2016, 12:09:03
Die Frank zuigt al zijn feitjes uit zijn duim joh. Kijk al zijn reacties maar op dit forum. Vooral niet serieus nemen...
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Maxell01

• Forum gebruiker
Reactie #295 Gepost op: 2 maart 2016, 14:44:32
Citaat van: 0501 link=msg=1410078 date=1456916943
Die Frank zuigt al zijn feitjes uit zijn duim joh. Kijk al zijn reacties maar op dit forum. Vooral niet serieus nemen...
Lingen rijmt op zingen 8)

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #296 Gepost op: 3 maart 2016, 00:26:16
En tóch hè, hij denkt wel lekker out of the box. Ik kan het wel waarderen. Ook de onrealistische voorstellen. Hij oppert niet onmiddelijke invoering op straffe van dat anders de wereld vergaat. Er wordt gewoon heel leuk hardop gedacht.

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #297 Gepost op: 3 maart 2016, 12:04:05
Citaat van: Frank. link=msg=1410209 date=1456961176
En tóch hè, hij denkt wel lekker out of the box. Ik kan het wel waarderen. Ook de onrealistische voorstellen. Hij oppert niet onmiddelijke invoering op straffe van dat anders de wereld vergaat. Er wordt gewoon heel leuk hardop gedacht.
Mee eens, in het topic over de bodycam vroeg ik rekening te houden met de eisen rondom veilige opslag en ook daar had hij een redelijk passend antwoord op. Enige zou een beetje meer context mogen zijn.
Hobby Bobby eenheid Den Haag

R.3144

• Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
Reactie #298 Gepost op: 9 maart 2016, 00:51:29

Gedragen in een prettige,  draaibare en verstelbare houder.  Veel gedragen plaatsen zijn,  zoals op deze wijze,  en aan de linker voorzijde aan de koppel.  (rechtshandig,  bij links andersom)

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #299 Gepost op: 9 maart 2016, 13:00:57
Jaloers!  O0