Ontwikkelingen (geplande en gewenste) in de BZK-striping

Auteur Topic: Ontwikkelingen (geplande en gewenste) in de BZK-striping  (gelezen 270634 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #600 Gepost op: 17 maart 2013, 21:40:08
omdat elk VP voertuig dat heeft


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #601 Gepost op: 17 maart 2013, 21:49:50
omdat elk VP voertuig dat heeft

Wij hebben geen nummer op de motorkap staan. Het wgnparknr staat klein op de voor- en achterzijde van het vtg. Het grote nr mag officieel schijnbaar niet.


guest14264

  • Gast
Reactie #602 Gepost op: 17 maart 2013, 22:08:51
in Eindhoven hebben ze het met plakstickers op de achterruit geplakt.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #603 Gepost op: 18 maart 2013, 07:53:58
en weg uniformiteit! ;D

Trouwens ik vindt het wel handig een nummer op de wagens. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat de heli er gebruik van heeft gemaakt om zich te oriënteren of bij zoektochten. Dus laten we dat nou landelijk invoeren, en dan op t dak (en de bodem  >:D)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


guest14264

  • Gast
Reactie #604 Gepost op: 18 maart 2013, 11:33:08
Zijn wel kleine stikkers hoor zal eens kijken of ik in het archief een foto kan vinden.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #605 Gepost op: 18 maart 2013, 14:21:42
Trouwens ik vindt het wel handig een nummer op de wagens. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat de heli er gebruik van heeft gemaakt om zich te oriënteren of bij zoektochten. Dus laten we dat nou landelijk invoeren, en dan op t dak (en de bodem  >:D)

Zoals op www.politiestriping.nl te lezen staat gaat dat ook weer terug komen! Men is bezig met een nationaal nummerplan.  ^-^
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Blauwe-motormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 686
Reactie #606 Gepost op: 18 maart 2013, 19:26:51
Zoals op www.politiestriping.nl te lezen staat gaat dat ook weer terug komen! Men is bezig met een nationaal nummerplan.  ^-^

Overigens....         http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=57182
Verzoek om daar even verder te gaan !

Benieuwd of de KMar daar ook bij aansluit of roepnummers in het nieuwe roepnummerplan van de Nationale Politie gaat krijgen? Nu werken de KMar-eenheden vaak met een dubbel roepnummer; eentje voor de KMar en eentje voor de regio.


guest14264

  • Gast
Reactie #607 Gepost op: 19 maart 2013, 14:20:44
Nou na wat zoeken krijg ik het vanmezelf niet gevonden, na nog langer zoeken op google een slechten, totdat ik besloot om op het forum zelf maar even te kijken ;-)



Dienst: Regiopolitie Brabant Zuid-Oost
Bureau: ?
Soort voertuig: Ondersteuningsvoertuig
Wagenparknummer: EWN05
Merk & type: Mitsubishi Spacewagon
Byzonderheden: -
Bron: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=6408.280

Zo staat het hier op elke wagen, EWN is Einhoven Woensel Noord.


Rhonus

  • Ambu | BRW
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 442
Reactie #608 Gepost op: 19 maart 2013, 14:58:16
Bijzonder vind ik toch wel de combinatie van secundaire striping met de blauwe pit op het dak en de stop-matrix aan de buitenzijde van de achterklep... Wat is hier de logica van?
Ambulance (Chauffeur) Brandweer (Manschap & Chauffeur/Voertuigbediener, TS & HV)


guest14264

  • Gast
Reactie #609 Gepost op: 19 maart 2013, 15:00:47
Geen idee, weet dat sommige wagens ook worden gebruikt door buurtbrigadieren. Wellicht is dat ook een reden om er een pit op te zetten en een matrix.
Hoe en wat weet ik niet.