Ehm, sorry hoor mopper maar ik snap helemaal waar je het over hebt maar jouw collegae hebben hetzelfde probleem. Ook als er gemeld is dat er geen berm is en dat de weg over een meter of 2 er helemaal uit ligt, dan nog "moeten" ze er langs zonder vleugels en binden pas in als ze zien dat ze er ook niet langs kunnen. En dan heb ik het over werkzaamheden die zijn gemeld en die een VKR aan het begin van een weg willen uitleggen.....
Zo is op de A9 ooit een Mercedes twee meter naar beneden gedonderd omdat men niet naar een VKR hoefde te luisteren, op de A6 een Golf zonder vooras afgesleept... en ik kan nog even doorgaan.
Burgers luisteren niet omdat het maar een rood kruis is, HV'rs luisteren niet omdat ze het niet "hoeven".
Ooit heb ik als reactie gegeven op een agent die riep "ik mag jou negeren als agent zijnde" van "Ja, maar ik denk niet dat jij een stuk metaal van 60ton terugkopt". Hij kwam later terug om zijn excuus aan te bieden en daar heeft hij in mijn boekje heel veel respect verkregen.