Gisteren (maandag 02-09) was er een ernstig verkeersongeval gebeurd op de A1, waardoor de verbindingsweg A9li-A1re afgesloten werd. Toch zijn er diverse mensen bekeurd omdat ze de rode kruizen negeerden, tussen de pilonnen en om de RWS wagen heen reden. Het blijft mij verwonderen dat mensen bewust 4 portalen rode kruizen, een daadwerkelijke afsluiting met pilonnen én RWS wagen met Drip, negeren en omzeilen om toch maar op die A1 te komen. En of men daarvoor nou puntstukken of doorgetrokken strepen moet overschrijden..... het maakt allemaal niet uit
Ik zit me echt af te vragen wanneer men nu eindelijk weer eens zelf gaat nadenken en niet als een een of ander kuddedier, anderen volgt. Of gewoon simpel weg de Tom Tom een andere route laten berekenen!
Ik had gister echt de neiging om 3 rijbewijzen in te vorderen en eens te gaan kijken wat Justitie daarvan gaat vinden. Ik heb nu de vraag neergelegd bij de afdeling art 130. Eens kijken wat ze er daarvan vinden, want dit loopt ernstig de spuigaten uit!