Weggebruikers negeren ❌ rode kruizen ❌

Auteur Topic: Weggebruikers negeren ❌ rode kruizen ❌  (gelezen 385283 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

DennisVenemaFotografie

• Fotojournalist
  • Senior gebruiker
  • www.dennisvenema.nl - Persfotografie -
    • Dennis Venema Fotografie
Reactie #600 Gepost op: 13 november 2013, 17:03:35
Goeie zet om de foto's door te sturen... alleen jammer dat de kentekens geblurd zijn!

Kunnen deze weggebruikers zich misschien alvast voorbereiden op een bonnetje!  98uiye
DennisVenemaFotografie www.dennisvenema.nl - 112Midden-Groningen.nl

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #601 Gepost op: 13 november 2013, 17:32:16
Ongelofelijk zeg  :-\
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

sylvester1986

• Gast
Reactie #602 Gepost op: 13 november 2013, 17:34:20
Ik zou zeggen, leg er spijkermatten neer als extra maatregel.

RenéB

• MotorVerkeersRegelaar
  • Forum gebruiker
  • rustig aan, we hebben haast
Reactie #603 Gepost op: 13 november 2013, 18:02:52
Dat het (nog steeds) hoog tijd is dat in de rijopleiding meer aandacht wordt geschonken aan wat te doen bij nadering van een voorrangsvoertuig, toont het filmpje van Blik op de Weg wel aan. Velen zullen vragen als wat te doen bij een rood verkeerslicht en een naderend voorrangsvoertuig niet kunnen beantwoorden.

Deze hele discussie geeft eens te meer aan dat de (snel)weg een gevaarlijk gebied blijft, waar optimaal aan veiligheid doen niet genoeg is. Dat het niet kan dat je een afgekuiste rijstrook blijft volgen is helder. Hetzelfde geldt voor negeren van aanwijzingen (of het nu een WIS, verkeersregelaar of agent betreft). Tijd voor een media offensief gevolgd door stevig(-er) handhaven is wellicht een optie. Of dat ooit voor iedereen zal werken, tsja.
Voorzitter BMW Motorbegeleidingsteam Nederland (BMTN)

Piles

• Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
Reactie #604 Gepost op: 13 november 2013, 18:45:01
Wauw... Ongelooflijk zeg...

Moest wel lachen om de man die de afrit aan het afkegelen was, tussen de auto's door  ;D
Citaat van: JJ75 link=msg=1219608 date=1384326917
Ik heb ook het idee dat niet iedereen het afpijlen begreep. De rechterbaan is ook vrij leeg.
Op 1 van de foto's is te zien dat de rechterbaan afgekruist is: http://www.112hm.nl/wp-content/uploads/2013/11/N459-RWK-46-1600x1200.jpg

DaMook

• Senior gebruiker
  • BHV'er
Reactie #605 Gepost op: 13 november 2013, 20:39:22
Citaat van: Sasla link=msg=1219592 date=1384297516
Dit is niet zozeer kuddegedrag, dit is gewoon: "IK moet er hier af, dus IK ga er hier ook af". Dit is voornamelijk de TomTom-generatie die bij één afgesloten afslag totaal niet meer weten waar ze zijn of waar ze heen moeten. >:( Ik hoop maar dat er een trouwe diender kentekens heeft genoteerd; al zal die nu wel met een overbelaste arm en een lege pen thuis zitten.
Terwijl juist een tomtom vanzelf een andere route genereert.

Ik zoag vandeweek ook een tweet van dielangemotormuis voorbij komen over dat ie auto's aan het schrijven was die een rood kruis negeren (retweeted door wis_kimberley).  Goed bezig lange  O0 .
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)

Berger

• Forum gebruiker
Reactie #606 Gepost op: 13 november 2013, 21:30:57
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/11/wtf_totale_lullen_willen_afges.html#comments

Hopelijk krijgt iedereen op die foto's een bekeuring thuis van een lekker hoog bedrag.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #607 Gepost op: 13 november 2013, 21:50:42
Citaat van: DaMook link=msg=1219837 date=1384371562
Terwijl juist een tomtom vanzelf een andere route genereert.

Ik zoag vandeweek ook een tweet van dielangemotormuis voorbij komen over dat ie auto's aan het schrijven was die een rood kruis negeren (retweeted door wis_kimberley).  Goed bezig lange  O0 .

Dank u. Afgelopen 2 a 3 weken samen met m'n maatje Moppersmurf ongeveer 200 x geschreven voor negeren van een X

Het is te triest voor woorden en helaas is het alleen negeren van het X niet voldoende voor een EMG

guest15549

• Gast
Reactie #608 Gepost op: 13 november 2013, 21:51:42
Citaat van: JarnoF link=msg=1219734 date=1384355935
Dit doet me denken aan dit filmpje..

http://www.youtube.com/watch?v=Qf4PMadBKQY
Je zou gewoon denken en hopen dat die automobilisten acteurs zijn die een rolletje spelen...

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #609 Gepost op: 13 november 2013, 22:07:09
Kom een keer bij een willekeurig ongeval bij mij staan en je weet beter. Best is om zo ver weg te staan van de afzetting. Dan vraagt ineens bijna niemand meer wat, moet je alleen uitkijken voor de mafkees die om een opvallende politieauto en tussen de kegels toch doorrijd  :o
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein