Nog een mooie: A2 li 30,7 auto tegen een boom in de greppel. Bestuurder verklaard daar al 6 uur te liggen. Brandweer rijd, ambu rijd, trauma vliegt. 1 Rsa beschikbaar, WIS komt vanaf de afsluitdijk.
Voor de niet kenners: 2 rijstroken, 1 in/ uitvoegstrook en een vluchtstrook is de werkbare ruimte. Verkeer komt vanaf de A2 (Utrecht) en vanaf de verbindingsweg A10 binnenring-A2.
RSA als eerste ter plaatsen. Vent-off en 6 kegels om de uitvoegstrook en 1 rijstrook eruit te gooien. 1 rijstrook beschikbaar voor verkeer richting Centrum Amsterdam. Via meldkamer RWS snelheidsmaatregelen op de verbindingsweg en A2 + afkruisen 2e rijstrook A2 li.
Brandweer komt met 3 wagens, 2 ambu's ter plaatse. Chef van dienst Politie ter plaatse. Via Meldkamer RWS de verbindinsgweg A10-A2 eruit en A2 li eruit. Al het verkeer wordt omgeleid de A10 li op.
Wis ter plaatse
(complimenten voor de snelheid en afstand) extra WIS op de VBW en A2li. Trauma gaat landen alle rijstroken fysiek geblokkeerd.
Rode kruizen vanaf 32.2 incident op 30.7
Rara toverhoed: 6 staande houdingen rood kruis
Wie is mij instaat uit te leggen wat een automobilist er toe brengt om dat te doen?
??