Vrijstelling OGS-armaturen op (particuliere)oldtimervoertuigen

Auteur Topic: Vrijstelling OGS-armaturen op (particuliere)oldtimervoertuigen  (gelezen 63008 keer)

0 gebruikers (en 18 gasten bekijken dit topic.

HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #110 Gepost op: 21 februari 2012, 21:23:03
Volgende... Oldtimerdag Lelystad .... +/- 30 km over een weg ( N302 dijk Enkhuizen Lelystad zie HIT)
- gemeente Enkhuizen
- Province Noord Holland
- Provincie Flevoland
- Gemeente Lelystad
- Rijkswater staat vanwege de beide sluizencomplexen
Ook nu weer vijf ontheffingen

Geen koffie gaan drinken in het midden van de dijk he!!!!!! Want dan moet je alleen voor die bak koffie nog een ontheffing aanvragen 098uo
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #111 Gepost op: 21 februari 2012, 21:30:15
Geen koffie gaan drinken in het midden van de dijk he!!!!!! Want dan moet je alleen voor die bak koffie nog een ontheffing aanvragen 098uo

Dat stukkie water red ik wel zonder koffie (hoe jammer ook voor het waterschap, welke trouwens)
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Gast

  • Gast
Reactie #112 Gepost op: 21 februari 2012, 21:32:10
Oldtimer-dag Lelystad? Wanneer is die?


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #113 Gepost op: 21 februari 2012, 21:42:12
Oldtimer-dag Lelystad? Wanneer is die?
zie PM
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #114 Gepost op: 21 februari 2012, 21:43:41
Oldtimer-dag Lelystad? Wanneer is die?

http://www.oldtimerdaglelystad.nl/algemeen/algemeen

Als je komt, koffie nodig? Ik hoop dat mijn midlife crisis VW Caddy dan klaar is 98uiye
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #115 Gepost op: 21 februari 2012, 21:45:52
Mag je ook wel brengen hoor.... bij de brandweervoertuigen staat waarschijnlijk maar 1 VW LT met Feuerwehr op de voor en achterkant... weet alleen nog niet of de MSA of de PBA meegaat
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #116 Gepost op: 22 februari 2012, 12:09:22
Dat stukkie water red ik wel zonder koffie (hoe jammer ook voor het waterschap, welke trouwens)

Waterschap is bij mijn weten ZuiderZeeland. Ik zag het wat laat staan  ::)
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #117 Gepost op: 22 februari 2012, 16:08:16
Ik zal voor jou nog een keer duidelijk maken hoeveel ontheffingen ik moet aanvragen voor de komende paas OTF Venhuizen Hem

Ik begrijp dat het vervelend is om zoveel verschillende ontheffingen aan te moeten vragen. Overigens is het voor mij moeilijk inschatten hoeveel tijd het u kost. Misschien simpel gedacht van mijn kant, maar is het niet dezelfde brief vijf keer printen en naar vijf instanties sturen?

Wellicht levert de suggestie om koepelorganisaties aan te schrijven om tot een praktische oplossing binnen de huidige kaders te komen iets op. Dat gun ik alle verzamelaars van harte. Mijn punt is echter dat er in dit geval wettelijk al iets geregeld is en dat ik daarom het standpunt van het ministerie begrijp.

Voor een willekeurige asielzoeker die hier onderwijs krijgt en 18 wordt trekken we de hele trukendoos open voor een verblijfsvergunning (kamervragen, uitzonderingen door de minister verstrekt, weer kamervragen omdat de minister vind dat er geen uitzonderingsgrond is, nog een keer beoordelen door de minister toch een studievisum en dus weer kamervragen dat kost allemaal niks natuurlijk en 1 persoon is wel een heeeeeeeel beperkte groep denk ik dan, niet dat ik het de bewuste persoon misgun maar het kosten argument wat jij aanhaald vind ik dan wat kort door de bocht) maar misschien maak ik wel een heeeeel kromme vergelijk.

Dit vind ik inderdaad een kromme vergelijking die ook niet terzake doet. Het aanvragen van een ontheffing voor OGS-armaturen is natuurlijk iets compleet anders dan een politiek beladen onderwerp over het uitzetten van een asielzoeker die in Nederland is opgegroeid. De maatschappelijke impact is ook net even iets anders.
Senior GGP / Oost-Brabant


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #118 Gepost op: 22 februari 2012, 17:45:23
Nick, we hadden het niet over de impact maar over de (on)nodig hoge kosten die gemaakt worden.
Zo wordt er niet alleen tav het vergelijk gelden over de balk gesmeten maar op veel meer vlakken.
Den Haag brult dat er minder regels (moeten) komen en zaken eenvoudiger geregeld moeten kunnen worden maar dat mag kennelijk niets kosten.

Gelukkig lopen er meer lijntjes tav dit onderwerp.  Ook is het m.i. niet noodzakelijk om een wetswijziging door te voeren maar kan middels de regeling OGS eenvoudig een uitzondering worden gemaakt net zoals het betoog om bijvoorbeeld bergers met OGS te (kunnen) laten rijden of voor mijn part de dierenambu ook dat zijn uitzonderingen die middels de regeling OGS kunnen worden geregeld zonder dat er een wetswijziging voor nodig is.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


MarcoIF

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 350
    • RotterDamse Vos
Reactie #119 Gepost op: 22 februari 2012, 22:10:22
Even gegoogled naar dit beessie waar ik elke dag langs loop,



Hoe zit het daarmee dan ?
Als de Ahrens Fox on tour gaat gaat hij per transport uiteraard,
vallen evenementen waar de AF wordt ingezet met een ritje in de stoet onder afgesloten terrein oid ?
Groetjes, Marco