Aanrijding (ambulance tegen pilaar tankstation) Mernaweg N361 - Wehe-den Hoorn (Gr) 03-12-2011

Auteur Topic: Aanrijding (ambulance tegen pilaar tankstation) Mernaweg N361 - Wehe-den Hoorn (Gr) 03-12-2011  (gelezen 16333 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
Halleluja dat ze het er levend af gebracht hebben, hopen op een goed herstel!

Allemachtig, zal een aardige klap zijn geweest..


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Persvoorlichter GRN: @reinvl Verpleegkundige ernstig gewond. bestuurder hevig geschrokken , maar ongedeerd.

https://twitter.com/#!/voorlichter/status/143063153545183232


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
heb zelf scanner...  maar dit bericht was al voor mij uitgetypt :D

handig als je in de stad zelf woont

zijn diverse mensen die naar scanner luisteren hier m.b.t. de lifeliner.

en idd... dat die het levend heeft afgebracht.
Toch behoorlijk veilig zo ambulance..

Sterkte gewenst!


riromic

  • bhv
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,409
Ernstig gewonde bij ongeval met ambulance

WEHE-DEN HOORN - Bij een ongeval met een ambulance op de N361 bij Wehe-den Hoorn is zaterdagavond een verpleegkundige ernstig gewond geraakt.

De ambulance reed van Leens richting van Winsum, onderweg naar een spoedgeval. Ter hoogte van het tankstation bij Wehe-den Hoorn raakte de ambulance een verhoogde middenberm. De wagen vloog naar de rechterberm, de bestuurder stuurde bij, maar schoot door naar de andere kant en werd over de middenberm gelanceerd. De wagen kwam aan de passagierskant tegen een steunpilaar van het tankstation tot stilstand, waar de verpleegkundige zat.

De bestuurder bleef ongedeerd. De verpleegkundige is met een andere ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Een derde ambulance is naar de oorspronkelijke spoedmelding gestuurd.
 
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=105657


SniperEye

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 837
  • Geíntresseerde
Heel erg schokkend dit! Dat de betrokkenen snel mogen herstellen!


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Heel erg schokkend dit! Dat de betrokkenen snel mogen herstellen!

Hier sluit ik me bij aan. Sterkte aan de betrokkenen en collega's.
Gelukkig is het nog relatief goed afgelopen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Rubenamstra

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Hier word ik wel even stil van.. Ik was vanmiddag even bij de Micu trolley in het UMCG en zag deze ambu nog om een uur of vijf. Om hem nu zo te zien is dan ook wel erg apart,zeker omdat ik de chauffeur en de pleeg ook nog heb gezien..


sylvester1986

  • Gast


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Sodeknetters, dat is een gigantische impact geweest. Zijwaartse G-krachten moeten echt enorm zijn geweest. Gelukkig werd de paal geraakt, vlak achter de bijrijders stoel. Hopelijk mag de verpleegkundige voorspoedig herstellen.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Ja, inderdaad. Wat een heftig ongeluk. Niet alleen de bestuurder en bijrijder zullen geschrokken zijn toen het mis ging maar ook de medewerkers bij het benzinestation en misschien klanten.

We hebben helaas nog niet gehoord hoe het met de ernstig gewonde is maar ik hoop dat alles goed gaat en dat die persoon er weer snel bovenop is. Heel veel sterkte, ook aan de collega's.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.