0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Steekvest van leverancier Mo-tech. Zeer tevreden. Wel wat dikker en warmer dan het vest van de politie, maar zeer prettig.
Ook al tijdens warmere temperaturen gedragen? Als hij nog dikker en warmer is dan de onze, lijkt het me allerminst ''zeer prettig'' werken...
Ziet er erg goed uit!Van welke soort stof is de hoes gemaakt? Die van ons is van het merk BSST, en gemaakt van stof welke hetzelfde is als bijvoorbeeld een polo. Ik vind het persoonlijk niet mooi en ruikt erg snel
Ook wij hebben sinds vorige week de vesten van Mo-Tech en ben tot nu toe zeer tevreden. Heb het vest vorige week tijdens een lange dienst op de bike bij de 11de van de 11de (opening carnavalsseizoen)gedragen en in tegenstelling tot de oude vesten geen last van het vest gehad. Sterker nog, ik had niet het gevoel dat ik een vest aan had.Hierbij nog enkele foto's van het vest:
Zijn er nog meer mensen op de Dag van de BOA geweest in Ede, 2 weken geleden?Er stonden geloof ik wel 4 bedrijven die een boa-uniform aanbieden. Bijzonder om te zien hoeveel verschil er zit tussen de verschillende uniformen die worden aangeboden.