Kleding/uniform van handhavers/BOA's vs Politie

Auteur Topic: Kleding/uniform van handhavers/BOA's vs Politie  (gelezen 246724 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Rutger1

• Integrale Handhaving
  • Forum gebruiker
Reactie #630 Gepost op: 24 januari 2016, 21:57:44
Na de gemeente Amsterdam gaat ook de gemeente Rotterdam over op het nieuwe landelijke BOA uniform.
http://www.rijnmond.nl/nieuws/137367/Toezichthouders-krijgen-alweer-een-nieuwe-outfit

Goed om te horen dat het landelijk uniform eindelijk ook naar deze 2 gemeentes komt!
- Werkzaam als Integraal Handhaver (BOA domein I) - Voormalig horecaportier en HTV-P student  Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #631 Gepost op: 24 januari 2016, 22:16:50
Zullen een hoop Rotterdammers jammer vinden omdat ze dan niet meer kunnen zeggen daar heb je weer een stel bijen of de bijen zijn in aantocht.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Gadgetman

• Forum gebruiker
  • ...zo niet...dan tóch....
Reactie #632 Gepost op: 25 januari 2016, 07:20:36
Citaat van: enrico1972 link=msg=1401702 date=1453670210
Zullen een hoop Rotterdammers jammer vinden omdat ze dan niet meer kunnen zeggen daar heb je weer een stel bijen of de bijen zijn in aantocht.

Van bijen naar Mega Toby....hoorde onlangs een kleintje-net even te hard- tegen mamma zeggen ' kijk mamma, de mega Tobies!!!' Nadat we haar met behoorlijk wat verzet hadden aangehouden voor belediging piepte ze wel anders..... >:D Nou ja, praatje hadden gemaakt een snoepje hadden gekregen van haar, en ze vertelde dat de blokjes auto race strepen waren en we daardoor veel sneller konden rijden, hebben we met lieve lach en zwaai afscheid genomen en onze surveillance vervolgd.  8)

jelle1983

• BOA Domein 1, ex politie, ex KMar
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #633 Gepost op: 30 januari 2016, 00:14:39
Sinds afgelopen maandag is ons team ook overgestapt op het landelijke uniform. Bevalt op zich prima, zit soms wat warm. We hebben het steekwerende vest van Mo-tech en de rest van de kleding van Pebetex. Kan wel een verschil in kwaliteit merken in de 2. Mo-tech gebruikt wat betere materialen en is mooier afgewerkt.

Gadgetman

• Forum gebruiker
  • ...zo niet...dan tóch....
Reactie #634 Gepost op: 30 januari 2016, 08:51:28
Citaat van: jelle1983 link=msg=1402899 date=1454109279
Sinds afgelopen maandag is ons team ook overgestapt op het landelijke uniform. Bevalt op zich prima, zit soms wat warm. We hebben het steekwerende vest van Mo-tech en de rest van de kleding van Pebetex. Kan wel een verschil in kwaliteit merken in de 2. Mo-tech gebruikt wat betere materialen en is mooier afgewerkt.

Welkom bij de club!! O0

Tip; laat jullie voertuig striping toetsen door het IFV, want ze gaan dit jaar Handhaven op oneigenlijk gebruik van (sterk op) BZK-striping (lijkende) op gemeentelijke handhavingsvoertuigen. Eind vorig jaar is hierover een brief naar alle burgemeesters gestuurd.

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #635 Gepost op: 30 januari 2016, 14:06:29
Ik snap ook niet waarom alles steeds maar weer op de politie moet lijken. Durf te wedden dat de gemiddelde burger het verschil niet meer ziet...

Rutger1

• Integrale Handhaving
  • Forum gebruiker
Reactie #636 Gepost op: 30 januari 2016, 14:56:07
Citaat van: CopVR3 link=msg=1402955 date=1454159189
Ik snap ook niet waarom alles steeds maar weer op de politie moet lijken. Durf te wedden dat de gemiddelde burger het verschil niet meer ziet...

Gaat hopelijk ook snel verandering in komen. Met de komst van het landelijk uniform is het voor de burger al weer een stukje duidelijker geworden. Nu is de landelijke striping ook in opkomst. Als dat word toegepast door het grootste deel van de gemeentes word het steeds duidelijker voor de burger met wie ze te maken hebben.
- Werkzaam als Integraal Handhaver (BOA domein I) - Voormalig horecaportier en HTV-P student  Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel

jelle1983

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #637 Gepost op: 3 februari 2016, 22:54:50
Ik vind de striping op zich wel mooi. Valt lekker op. Voorzijde lijkt inderdaad wat op de politie striping. Zijkant is wel anders. Hier een voorbeeld.

Het is op zich wel goed als de striping ook landelijk hetzelfde wordt. Ik hoop wel dat ze die dan nog wat aanpassen. Ik vind m namelijk oerlelijk nu.

jelle1983

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #638 Gepost op: 3 februari 2016, 22:56:40
Citaat van: Gadgetman link=msg=1402919 date=1454140288
Welkom bij de club!! O0

Tip; laat jullie voertuig striping toetsen door het IFV, want ze gaan dit jaar Handhaven op oneigenlijk gebruik van (sterk op) BZK-striping (lijkende) op gemeentelijke handhavingsvoertuigen. Eind vorig jaar is hierover een brief naar alle burgemeesters gestuurd.

Bedankt voor de tip. Kzal t eens doorgeven aan mijn leidinggevende.

Rutger1

• Integrale Handhaving
  • Forum gebruiker
Reactie #639 Gepost op: 4 februari 2016, 07:20:15
Citaat van: jelle1983 link=msg=1403932 date=1454536490
Het is op zich wel goed als de striping ook landelijk hetzelfde wordt. Ik hoop wel dat ze die dan nog wat aanpassen. Ik vind m namelijk oerlelijk nu.

+1, ook een van de redenen dat mijn gemeente nog niet overstapt.