TIS 3.2 Hulpverlening (aanrijding trein - vrachtwagen) Woudenbergseweg - Maarsbergen 16-12-2011

Auteur Topic: TIS 3.2 Hulpverlening (aanrijding trein - vrachtwagen) Woudenbergseweg - Maarsbergen 16-12-2011  (gelezen 8460 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JelZo

• Senior gebruiker
  • Brandweerman / Brandweerduiker
    • JelZo Fotografie
Iemand die de afstand tussen de overgang en de rotonde weet?

Zo'n 25 meter. Lijkt me ook erg weinig eigenlijk. Met stoplichten kan je nog schakelen zodra de bomen dichtgaan, bij een rotonde kan je zo weinig.

Tijgernest

• Senior gebruiker
Ik rij daar zelf regelmatig. Het is een gevaarlijke spoorwegovergang, omdat er hier altijd wel een rij auto's staat. Recent zijn er nog nieuwe, opvallende witte borden geplaatst die waarschuwen om de spoorweg altijd vrij te houden..................ahum
Interesse in wereldwijde OGS-incidenten? Volg @tijgernest op twitter

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Ik rij daar zelf regelmatig. Het is een gevaarlijke spoorwegovergang, omdat er hier altijd wel een rij auto's staat. Recent zijn er nog nieuwe, opvallende witte borden geplaatst die waarschuwen om de spoorweg altijd vrij te houden..................ahum

Dat zullen ze snel af leren vanaf 1 januari....  998765

BOA's van Pro Rail mogen vanaf dan beboeten voor stoppen op een overwegen..
De boete is niet niets.. -> € 340,- heb ik begrepen..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

Sasla

• Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
In de regionale uitgave van het AD stond gistermorgen dat de omwonende al zaten te wachten tot het daar een keer mis zou gaan (sorry, kan het artikel niet op het internet vinden). Ik kan niet begrijpen dat men de situatie met de tijdelijke rotonde toe heeft gestaan. Op de A12 staat in de middag ook vaak ook al een rij met auto's tot op snelweg te wachten voor dezelfde rotonde.

De boete is niet niets.. -> € 340,- heb ik begrepen..

*sorry offtopic* Tja, dat kost onnodig claxonneren tegenwoordig ook. [/offtopic] Vanwege de gevaarzetting zou deze wel hoger mogen zijn. Zeker als je ziet wat de economische schade na deze aanrijding is, waarbij het trein- en autoverkeer de rest van de dag was gestremd. Gelukkig is er in dit geval maar één persoon gewond geraakt.