23-04-05 1e Euregionale Veiligheidsdag in Heerlen

Auteur Topic: 23-04-05 1e Euregionale Veiligheidsdag in Heerlen  (gelezen 9244 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Gepost op: 12 januari 2005, 00:19:34
23 april 2005, Schouwburgplein Heerlen.

Eerste Euregionale Veiligheidsdag
Tal van hulpverleningsdiensten uit Limburg laten zich zien aan het publiek. Met medewerking van o.a. politie,
marechaussee, ambulance, GHOR en tal van diensten uit de Duitse en Belgische Euregio.
Vele voertuigen en tal van demonstraties.

Tijd: 10 - 16 uur. Toegang gratis

(Nadere informatie ontbreekt mij helaas)




Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2005, 16:43:33
is gelinkt naar de kalender ;)


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2005, 18:17:09
Ik had het al gezien op ambu media ;) en dacht ik zal eens gaan mailen waar en hoelaat maar dat hoef nu niet meer.
 :D
Als je nog iets meer te weten komt laat het ons hier ook horen.
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Traffic Safety Limburg

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 27 januari 2005, 15:54:00
Beste,

Kun je aub aangeven wie de organisatie in handen heeft van deze dag.

Met vriendelijke groet,
Ron


limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #4 Gepost op: 17 maart 2005, 19:25:23
heb je niet meer info over deze dag. Zoals b.v. welke ambu politie en brandweer diensten zo ongeveer komen naar Heerlen.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #5 Gepost op: 9 april 2005, 21:27:04
Is er al meer informatie over deze dag?


Karim

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 15 april 2005, 21:12:49
Ik ga komende maandag even met 't buro van de GHOR bellen, o.a. om te vragen welke (buitenlandse) diensten er allemaal komen, en of ze nog interesse hebben in een extra 100 dienst die dag, want 'k had 't eens voorgesteld hier op m'n dienst en er werd wel positief op gereageerd.

Zodra ik meer weet zal ik 't hier posten.


Karim

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 17 april 2005, 19:28:45
Ja ik vindt 't ook wel raar ja, normaal is bij 'n open dag hier weken van te voren het programma al bekend.

Maar ik zal morgen eens een belletje plegen of even binnen wandelen bij de ghor hier om te vragen wat nu precies de bedoeling is.


Karim

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 18 april 2005, 14:50:29
Nou, dat ging soepel  :-X

Ik heb zojuist even gebeld met de ghor, maar die wisten er niet veel vanaf kreeg ik te horen, omdat de organisatie in handen van de politie lag.

Dus gebeld met de politie, ik kreeg eerst maastricht aan de lijn, de boel uitgelegd, doorgeschakeld naar Heerlen, daar moesten ze weer de juiste contact persoon vinden, weer 2x doorgeschakeld, en opeens had ik maastricht weer aan de lijn.
Dus maar opnieuw doorgeschakeld, toen in heerlen minstens nog 3x (en bijna 15 minuten wachten) kreeg ik eindelijk de juiste persoon eraan.

Tenminste, de persoon die ging over de politie, want de ambulance's werden geregeld door de ghor.

Maar die had ik als eerste al gebeld!  ???

Maar goed, ik kreeg een prive nummer van iemand bij de ghor die over de ambulance's zou gaan.
Ze legde gelijk ook even uit dat ze een paar nieuwe medewerkers achter de balie hadden en dat die waarschijnlijk er niet vanaf wisten en mij daardoor naar de politie door verwezen.

Maar dit is er dus ongeveer aanwezig :

- politie  (met honden demo)
- brandweer (met verschillende demo's)
- kmar
- gnk
- ambulance's  
- Traumaheli uit wurselen (adac)

Uit Belgie komt er sowieso een ambulance uit 't waalse gedeelte, en een smur (smur is de waalse variant van de mug. Mug = Mobiele Urgentie Groep, SMUR = Service mobile d’urgence, en beide zijn weer te vergelijk met een MMT, alleen eentje die veel vaker ingezet wordt).

En ze ging het even het haar collega overleggen maar waarschijnlijk komt er dus ook 'n wagen van mijn 100 dienst uit 't vlaamse gedeelte van Belgie.

En en komen uiteraard enkele diensten uit Duitsland.

Wat er qua buitenlandse brandweer komt kon ze niet zeggen want daar ging weer iemand anders over.

Ik wordt morgen sowieso even teruggebeld omtrend het hele gebeuren, en ik zal dan ook kijken dat ik het complete programma (met tijden enzo) in mijn bezit krijg, zodat ik dat hier ook bekend kan maken.

Wordt vervolgd dus....  ;D


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #9 Gepost op: 18 april 2005, 15:09:36
Dat lijkt me wel een mooie dag. Ik kom wel even kijken denk ik.

Scoutcow