EO - Het Politiebureau - vanaf 4 jan om 19:28 op Ned 1

Auteur Topic: EO - Het Politiebureau - vanaf 4 jan om 19:28 op Ned 1  (gelezen 37732 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #120 Gepost op: 13 maart 2013, 19:21:24
Ben bang dat we vanavond Het Politiebureau aan ons voorbij moeten laten gaan in verband met de nieuwe paus.  :(
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #121 Gepost op: 13 maart 2013, 19:23:28
Ik lees overigens op de website van Het Politiebureau dat morgen, donderdag 14 maart, de allerlaatste uitzending van Het Politiebureau, eveneens om 19.30, op Nederland 1 wordt uitgezonden.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #122 Gepost op: 13 maart 2013, 21:07:44
Jammer  :(
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


apoo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 133
  • AVP
Reactie #123 Gepost op: 31 maart 2013, 23:17:06
Citaat
Op Tweede Paasdag, maandag 1 april om 19.25 uur op NL1, wordt de laatste aflevering van 'Het Politiebureau' uitgezonden. Deze uitzending stond eerder gepland op woensdag 13 maart, maar kwam toen te vervallen vanwege de verkiezing van paus Franciscus.


Mahad

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 248
Reactie #124 Gepost op: 29 juni 2013, 00:28:28
Na een paar afleveringen van het Politiebureau Vlissingen te hebben gezien , valt het me heel erg op dat de agenten daar gewoon meestal met het bike-pak in de noodhulp of in de dienstauto rijden ? Word dit ook gewaardeerd in andere korpsen ?
That's just the way it is.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #125 Gepost op: 29 juni 2013, 00:41:19
gebeurd bij ons ook... Is bij de aanstelling verteld dat we eerst biker zijn... dus in het bikepak lopen... kunnen we altijd op de fiets springen. Wordt bij ons niet raar op gekeken...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #126 Gepost op: 29 juni 2013, 00:43:51
Bij ons is het principe:

Je trekt aan wat volgens de dienst is ingepland, heb je een bike dienst dan ga je in bike kleding. Heb je een normale dienst ga je in je normale pak. Bike kleding aan in de auto (los van bijzondere omstandigheden) is niet de bedoeling.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #127 Gepost op: 29 juni 2013, 11:47:00
Dat verschilt per eenheid, in Zeeland hebben ze wat minder personeel en dan kan het noodzakelijk zijn dat je snel afwisselt tussen auto en bike. Het is dus een praktische reden dat ze dit doen.. bij ons in de eenheid is het absoluut niet toegestaan om in je bike tenue de noodhulp te gaan rijden of überhaupt in de auto te stappen, daar mag je alleen mee fietsen. (grote incidenten daargelaten)
Komt natuurlijk omdat wij over het algemeen meer personeel hebben, meerdere auto's + bikers/motorrijders per dienst.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #128 Gepost op: 26 september 2013, 12:38:02
Weet iemand misschien of er nog een nieuw seizoen komt?
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #129 Gepost op: 27 oktober 2014, 19:39:33
Iemand enig idee of de afleveringen in Ede nog terug te kijken zijn? Op de NPO site zijn ze helaas niet meer beschikbaar, wellicht heeft iemand ze opgenomen?
Vond het een heel interessant en leerzaam programma, keek het voordat mijn opleiding begon. Zou het graag nog eens terug kijken om inzicht te krijgen hoe ze in andere regios werken  O0