Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze

Auteur Topic: Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze  (gelezen 176204 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

kevin27

• Manschap A | Aspirant N4 Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #130 Gepost op: 31 januari 2012, 21:34:47
Heeft de Galaxy ook woordfilters of niet? En de enige ECHTE reden dat ik twijfel tussen de Galaxy en de Jupiter is dat de Galaxy 3 keer zo hard piept. Aangezien ik nogal een vaste slaper ben wordt ik niet altijd wakker van de Jupiter.

Ik heb de jupiter (prive) en de galaxy ( Korps) en door de Jupiter slaap ik wel heen maar door die Galaxy word ik zowat doof.
Ben best een vaste slaper ;)
Sollicitatie Hoofdagent Amsterdam

P2000-Marvin

• Forum gebruiker
  • Delft, Haaglanden (15)
Reactie #131 Gepost op: 31 maart 2012, 11:45:28
Hey.

Ik heb een vraagje.

In Delft gaan ambulance's vaak naar "B" meldingen is er misschien een mogelijkheid dat ik de B meldingen er kan uit filteren?
(Ik heb een programmeer set)

Groetjes
Marvin :)
Redacteur & Fotograaf voor District8.net

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #132 Gepost op: 31 maart 2012, 11:57:12
Je zou op "B "(B spatie) kunnen filteren, of om het iets specifieker te maken, "B 2" aangezien de urgentie altijd gevolgd wordt door de postcode (die hier met 2 begint). Het is wel zo dat je meldingen er niet volledig uit kunt filteren, ze zullen altijd ontvangen worden, maar je kunt ze dan stil binnen laten komen, afhankelijk van hoe je het configureert. Hoe dit exact werkt is voor mij helaas ook alweer een poos geleden, maar het kan wel. Ik heb het andersom ingesteld, dat een A1 melding met hoge attentie binnen komt. Alles waar geen A1 in voorkomt, komt stil binnen. Pieper gaat niet, maar de meldingen staan er wel in.

P2000-Marvin

• Forum gebruiker
  • Delft, Haaglanden (15)
Reactie #133 Gepost op: 31 maart 2012, 12:00:33
Je zou op "B "(B spatie) kunnen filteren, of om het iets specifieker te maken, "B 2" aangezien de urgentie altijd gevolgd wordt door de postcode (die hier met 2 begint). Het is wel zo dat je meldingen er niet volledig uit kunt filteren, ze zullen altijd ontvangen worden, maar je kunt ze dan stil binnen laten komen, afhankelijk van hoe je het configureert. Hoe dit exact werkt is voor mij helaas ook alweer een poos geleden, maar het kan wel. Ik heb het andersom ingesteld, dat een A1 melding met hoge attentie binnen komt. Alles waar geen A1 in voorkomt, komt stil binnen. Pieper gaat niet, maar de meldingen staan er wel in.
Oeh dat is een hele handige manier. Tnx :)

P2000-Marvin

• Forum gebruiker
  • Delft, Haaglanden (15)
Reactie #134 Gepost op: 31 maart 2012, 12:04:08
En mail drop dan? Kan ik ze niet in die lijst laten komen? *Ik heb nog nooit met maildrop gewerkt dus weet niet wat het precies inhoud*

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #135 Gepost op: 31 maart 2012, 12:08:44
En mail drop dan? Kan ik ze niet in die lijst laten komen? *Ik heb nog nooit met maildrop gewerkt dus weet niet wat het precies inhoud*

Ja dat is het volgens mij, maar ik weet de exacte instellingen dus niet meer precies. Alle ambu's staan bij mij op maildrop, maar filterwoorden komen in een personal alarm. Als jij ze in personal hebt staan, dan kun je filterwoorden naar de maildrop laten gaan.

Misschien kan dit document je verder helpen. Is weliswaar voor de Galaxy, maar is bijna identiek :

http://pagers.robdehoog.nl/Apollo/Handleiding%20GalaxyV8.2.pdf

P2000-Marvin

• Forum gebruiker
  • Delft, Haaglanden (15)
Reactie #136 Gepost op: 31 maart 2012, 15:46:23
Yes, het werkt :)

Nu heb ik in maildrop zojuist een binnenbrand melding gehad. Hoe kan ik nu weer overschakelen naar personal meldingen? Of moet ik die binnenbrand melding dan verwijderen uit m'n maildrop lijst?

//Ik kan dus nu me personal lijst met meldingen niet lezen omdat ik niet uit maildrop lijst kom.

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #137 Gepost op: 31 maart 2012, 15:55:43
2x op het II knopje drukken?

P2000-Marvin

• Forum gebruiker
  • Delft, Haaglanden (15)
Reactie #138 Gepost op: 31 maart 2012, 15:56:40
2x op het II knopje drukken?
Jaaa! 098uo dat ja tnx  ;D

112-Uitgeest

• Junior gebruiker
  • **
  • www.112-uitgeest.nl
    • Al het nieuws alleen uit uitgeest!
Reactie #139 Gepost op: 29 april 2012, 12:20:17
Hallo,

Ik heb sinds gisteren een Jupiter Pro 9.1
Ik heb even een vraag hierover.

Gisteren heb ik 6 capcodes erin gezet op de Basis instelling. Maar wil ook ambulance meldingen ontvangen, echter dan alleen voor Uitgeest en niet voor de rest van Kennemerland. Dus wil de ambu`s erin zetten die hier het meeste komen voor meldingen, en dan filteren op Uitgeest.

Hoe doe ik dit precies? Ben er nog niet helemaal achter. Moet ik die Capcodes in geavanceerd erbij zetten? En dan bij dat woordfilter Uitgeest bij die capcode zetten? Hoe selecteer ik die capcode in geavanceerd waar ik Uitgeest bij wil zetten?

Alvast bedankt