Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze

Auteur Topic: Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze  (gelezen 176244 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Heftrucker

• Forum gebruiker
  • Geinteresseerde in P2000
Reactie #200 Gepost op: 16 mei 2013, 07:04:08
Voor diegene die een Jupiter geprogrameerd willen hebben, in Zeeland woonachtig zijn en een ritje naar Zeeuws-Vlaanderen over hebben..... Kan zowel de oude als de nieuwe programeren (heb beide programeerunits).
Neem dan even via PB contact met me op voor een afspraak.

112fotograaf

• Forum gebruiker
Reactie #201 Gepost op: 17 mei 2013, 18:39:35
Ook ik kan programmeren, Zuid-Holland woonachtig. Ook Galaxy pagers zijn welkom.

Voor intresse mag U een PB sturen.

Kevin R.

• Senior gebruiker
Reactie #202 Gepost op: 8 juni 2013, 21:46:26
Ik heb afgelopen middag mijn nieuwe galaxy pager in gebruik genomen. Ik heb ook al dezelfde pager eerder geprogarmeerd met woordfilter. Nu heb ik beide pagers opnieuw geprogarmeerd maar het lukt me niet om de woordfilters opnieuw voor elkaar te krijgen. Wanneer ik een melding krijg die ik wel wil ontvangen lukt dat, maar wanneer ik de melding in mijn maildrop wil hebben gaat ie ook af. Ik heb 'pri' uitgezet.

Op mijn andere pager heb ik geprobeerd om een woord uit te sluiten op een bepaalde capcode maar die gaat bij helemaal niks meer af.

Wie kan mij helpen? Ik heb een galaxy V9.0 met programeerset. Uit de handleiding wordt ik niets wijzer.

G.Mans

• Forum gebruiker
Reactie #203 Gepost op: 9 juni 2013, 19:09:59
Op het moment dat je een woordfilter hebt ingesteld, zal de pager deze altijd met voorkeur behandelen met de door jou ingestelde voorkeuren (piep/tril).

Je zult bij de capcode waarvan de berichten in de maildrop worden bezorgd, de pieptoon moeten instellen op 000000000. De pager zelf zal dan ook op stil gezet moeten worden. Op het moment dat er bericht binnenkomt waar de woordfilter op reageert, zal de pager afgaan.

Andere capcodes zullen dan wel op P moeten staan om bij die berichten een piep/tril te krijgen.

Een woord uitsluiten is niet mogelijk.

Kevin R.

• Senior gebruiker
Reactie #204 Gepost op: 9 juni 2013, 20:21:34
Bedankt  O0

G.Mans

• Forum gebruiker
Reactie #205 Gepost op: 9 juni 2013, 21:40:30
Is het nu gelukt?  :)

Rufes

• Forum gebruiker
  • Freelance Persfotograaf
    • 112-Uitgeest
Reactie #206 Gepost op: 12 juli 2013, 19:11:31
Hallo,

Gisteravond heb ik een nieuwe capcode in m`n Jupiter Pro 9.1 gezet via  Geen probleem verder gehad.
Op m`n werk zet ik m`n pager uit omdat deze in m`n kluisje ligt, anders ligt deze voor niets uren te trillen en te piepen mocht hij afgaan.

Vanmiddag klaar met werken en zet m`n pieper aan. Geen opstartgeluid. Er wordt in beeld de tijd 12:00 en datum 31-08-2007 weergegeven. Na een paar minuten geeft hij de juiste tijd en datum aan.

Maar nu krijg ik opeens alle meldingen weer door terwijl er veel gefilterd staat op een plaatsnaam. Opnieuw de Jupiter in de programeerset, laatste capcode eruit, maar nog steeds komen alle meldingen door, en krijg het na veel proberen op diverse instellingen niet voor elkaar.

Wie o wie heeft er een oplossing, dat de Jupiter gewoon weer naar behoren werkt?

G.Mans

• Forum gebruiker
Reactie #207 Gepost op: 12 juli 2013, 20:00:01
Ik zou zeggen: resetten: op de programmeerset en de juiste file er nogmaals opzetten.

Rufes

• Forum gebruiker
  • Freelance Persfotograaf
    • 112-Uitgeest
Reactie #208 Gepost op: 12 juli 2013, 20:09:01
Helaas heb ik geen file meer. Dus teruggezet naar fabrieksinstellingen met de bijgevoegde file, en alle capcodes enzovoorts opnieuw erin gezet.
Nu alle capcodes die ik gefilterd wil hebben op een bepaalde locatie op Maildrop gezet. Nu komen ze niet meer door. Ik neem aan dat als een alarmering komt die voldoet aan m`n filter wel doorkomt? (als deze op maildrop staat?)

Lang geleden dat ik hem heb ingesteld, dus ben er een beetje uit.

G.Mans

• Forum gebruiker
Reactie #209 Gepost op: 14 juli 2013, 13:05:29
Ja als het goed is wel. Je moet dan wel de woordfilter op prio hebben staan met een toon (naar keuze).