Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze

Auteur Topic: Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze  (gelezen 176219 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

semafoonwinkel

• Forum gebruiker
  • www.SemafoonWinkel.nl
    • www.SemafoonWinkel.nl
Reactie #420 Gepost op: 23 april 2014, 13:38:50
Je kunt nog proberen hem opnieuw (te laten) programmeren via de programmer.
Ook gelijk even een blik binnenin werpen en kijken voor mogelijke vocht -en valschade.

Wil ik ook wel voor je doen, maar geen idee waar je woont.
Grt. Werner - SemafoonWinkel

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #421 Gepost op: 24 juli 2014, 11:28:48
Afgelopen nacht bij Semafoonwinkel de Informer besteld omdat van mijn Jupiter Pro de grote knop rechts onder nu echt overleden is.
Als alles goed gaat bij hun verwacht ik hem morgen tussen 13:30 uur en 15:30 uur met TNT Pakketdienst.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

IkWilbert

• Senior gebruiker
  • BHV'er
Reactie #422 Gepost op: 1 augustus 2014, 10:12:09
Informer ontvangen? Hoe bevalt ie? Ik ben wel benieuwd naar wat foto's of video van de pager. Zit er zelf over te denken om deze aan te schaffen.

Iemand?

Pleegkundige

• Senior gebruiker
  • Ambuvpk i.o
Reactie #423 Gepost op: 1 augustus 2014, 21:20:11

Als je even terugbladert zie je gebruikerservaringen en foto's van de Informer die ik er op heb gezet.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance

enrico1972

• Senior gebruiker
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #424 Gepost op: 3 augustus 2014, 16:32:59
Citaat van: IkWilbert link=msg=1286722 date=1406880729
Informer ontvangen? Hoe bevalt ie? Ik ben wel benieuwd naar wat foto's of video van de pager. Zit er zelf over te denken om deze aan te schaffen.

Iemand?

Ik heb hem de dag er na ( 25 Juli ) ontvangen en ben er zeer tevreden over.
Moet er alleen aan wennen dat het geluid een stuk harder is dan mijn oude Jupiter Pro maar verder is hij echt perfect.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #425 Gepost op: 3 augustus 2014, 17:59:06
Ja; ze zouden er oordopjes bij moeten verstrekken. Enige nadeel omdat hij harder piept en trilt is je batterij sneller leeg dan de Jupiter Pro. Voordeel is dat er een kleine kans is dat je een melding mist...

enrico1972

• Senior gebruiker
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #426 Gepost op: 3 augustus 2014, 21:38:46
Heb mezelf maar gelijk aangeleerd om na 22:00 uur hem helemaal op trillen te zetten omdat ik anders anderen wakker maak.
Alleen het voor mij belangrijkste geeft dan nog geluid.

jeugdbrandweer131

• Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #427 Gepost op: 4 augustus 2014, 01:33:08
is dat probleem met het led lampje al verholpen. ???
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi

enrico1972

• Senior gebruiker
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #428 Gepost op: 14 augustus 2014, 16:21:52
Hoe kan krijg ik het voor elkaar dat ik van de CPA Rotterdam Rijnmond alle A1 meldingen in Rotterdam met geluid krijg ?

Ik heb het nu ingesteld staan als A1&Rotterdam aan elkaar, echter ik krijg ook andere plaatsen zoals Barendrecht en Capelle aan den IJssel met geluid.
Heb het ook al op de P stand geprobeerd i.p.v. alleen met het cijfer van de locatie van de capcode.

Wie heeft de oplossing want ik snap het even niet.

Pleegkundige

• Senior gebruiker
  • Ambuvpk i.o
Reactie #429 Gepost op: 14 augustus 2014, 18:05:54
Citaat van: enrico1972 link=msg=1289464 date=1408026112
Hoe kan krijg ik het voor elkaar dat ik van de CPA Rotterdam Rijnmond alle A1 meldingen in Rotterdam met geluid krijg ?

Ik heb het nu ingesteld staan als A1&Rotterdam aan elkaar, echter ik krijg ook andere plaatsen zoals Barendrecht en Capelle aan den IJssel met geluid.
Heb het ook al op de P stand geprobeerd i.p.v. alleen met het cijfer van de locatie van de capcode.

Wie heeft de oplossing want ik snap het even niet.
Moeten er niet spaties tussen? Dus: A1 & Rotterdam
Ik denk dat de pager het bij jou als één woord ziet omdat je het aan elkaar hebt staan.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance