Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze

Auteur Topic: Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze  (gelezen 176195 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

jasir

• Senior gebruiker
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #450 Gepost op: 15 juli 2015, 14:27:17
Sinds vandaag een 2e hands pager thuis(Gold Apollo V6.8.). Nu had ik de volgende vraag is het mogelijk om handmatig een geluid aan een code te koppelen?

Pleegkundige

• Senior gebruiker
  • Ambuvpk i.o
Reactie #451 Gepost op: 15 juli 2015, 15:20:16
Citaat van: jasir link=msg=1362111 date=1436963237
Sinds vandaag een 2e hands pager thuis(Gold Apollo V6.8.). Nu had ik de volgende vraag is het mogelijk om handmatig een geluid aan een code te koppelen?

Moet je even de batterij eruit halen en weer terug doen terwijl je een knop ingedrukt houdt (volgens mij de grote). Dan kom je in het programmeermenu. Daar zie je dan wel of je zelf een geluid kan maken bij een capcode (staan dan letters zoals: abcdefghABCDEFG)
Maar bij mijn weten was dit pas mogelijk vanaf de V7.1 versie. Weet het niet zeker, is best wel een oude versie die V6.8.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance

Ultra

• Journalist
  • Forum gebruiker
Reactie #452 Gepost op: 11 augustus 2015, 15:53:05
Heren,

Ik heb een Informer Pro en ik wilde eigenlijk eens weten of het mogelijk is om de beep uit te zetten die de pager laat horen bij bijv. het ontgrendelen, verwijderen van berichten etc.
Wanneer je bijvoorbeeld berichten verwijderd hebt dan geeft hij een korte piep die toch behoorlijk hard klinkt. Dat doet 'ie ook als je het alarmsignaal op trillen hebt staan. Is het mogelijk om dat 'bevestigingssignaal' uit te zetten?

Alvast bedankt! :)

raerd

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #453 Gepost op: 9 september 2015, 20:25:07
hallo heb een pager jupiter pro weet iemand ook of die te programeren is voor duitsland
daar schakel ze over naar digital

KarstLovers

• Fotograaf Leerdam/Groesbeek
  • Forum gebruiker
Reactie #454 Gepost op: 9 september 2015, 20:37:36
Naar mijn weten zijn de pagers echt gericht op het P2000 systeem van Nederland.

raerd

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #455 Gepost op: 9 september 2015, 21:13:25
Das jammer heb me aangemeld  bij de Feuerwehr  en daar stappen ze over op digital  denk mischien kan ik hem hier gebruiken  heb in nederland  ook bij  brandweer gewerkt

BRW4120

• Forum gebruiker
  • Beheerder Meldkamer
Reactie #456 Gepost op: 9 september 2015, 22:37:35
Citaat van: raerd link=msg=1371578 date=1441823107
hallo heb een pager jupiter pro weet iemand ook of die te programeren is voor duitsland
daar schakel ze over naar digital
Duitsland werkt met een ander protocol.

Nederland = Flex
Duitsland = Pocsac

Helaas..

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #457 Gepost op: 13 november 2015, 16:52:50
Wie kan mij helpen? Mijn pager (Jupiter Pro 9.1) geeft de verkeerde tijd aan. Hij zit 20 minuten in de toekomst ipv de juiste tijd. Hoe kan ik de tijd weer goed krijgen?
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #458 Gepost op: 13 november 2015, 18:47:06
Batterij minimaal een seconde of 30 verwijderen en dan weer terugplaatsen, bij het opstarten is de datum/tijd naar 00.00 en zal dan opnieuw synchroniseren na enige tijd.
Samen sterk in de hulpverlening!

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #459 Gepost op: 13 november 2015, 18:50:13
Dankjewel! Ik behoud dan wel gewoon de capcodes die erin staan?
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel