Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze

Auteur Topic: Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze  (gelezen 176347 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

PingPong

• Reanimatie / AED Bediener
  • Senior gebruiker
  • Burgerhulpverlener Harlingen e.o.
    • Scannernet
Reactie #480 Gepost op: 28 oktober 2016, 19:59:07
Ik ben opzoek naar de software voor het progammeren van de Jupiter Pro v9.1

Heeft iemand deze en waar kan ik hem downloaden?
Harlingen, wereldstad! <3

PingPong

• Senior gebruiker
    • Scannernet
Reactie #481 Gepost op: 28 oktober 2016, 20:09:15
Of in ieder geval een software waarmee ik geluidscodes voor de pager kan uitluisteren. Zodat ik bijvoorbeeld kan lusiteren wat voor geluid de code ABB0acac0ABB heeft.

Eric van Lieshout

• Incidenten Fotograaf regio Haarlemmermeer
  • Junior gebruiker
  • **
    • 112 meldingen uit de Haarlemmermeer & Aalsmeer

PingPong

• Senior gebruiker
    • Scannernet
Reactie #483 Gepost op: 28 oktober 2016, 20:30:53
Citaat van: Eric van Lieshout link=msg=1454565 date=1477678830
Kijk hier eens http://www.firecom.nl/epages/0803193.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/0803193/Categories/Informatie/Downloads/Software

Met die software moet je perse een programmeerset aansluiten, geeft bij mij foutmeldingen aan. Ik had gehoord van een software van Jupiter Pro waarmee je de geluidscodes kon uitluisteren.

PingPong

• Senior gebruiker
    • Scannernet
Reactie #484 Gepost op: 28 oktober 2016, 21:10:03
Ik heb de software geinstalleerd, maar heb geen progammeerset, ik hoef alleen te luisteren naar de geluidscodes.

Bij het opstarten van de software geeft die aan:

"The Programmed Board is not responding"

En daarna: "Runtime error "9": Subscript out of range!"

jeffrey010

• Senior gebruiker
Reactie #485 Gepost op: 10 november 2016, 14:46:36
Goedemiddag,

Ik heb een vraag, Gisteravond toen ik ging slapen deed mijn Jupiter Pro het nog normaal maar vanmorgen toen ik wakker werd deed het middelste knopje (met die 2 streepjes) het niet meer waardoor ik dus niet meer in me menu's kan komen. Heeft iemand hier een oplossing voor? Normaal voel je zeg maar dat je iets indrukt maar dat voel ik dus ook niet meer.
Met Vriendelijke Groet.....

PingPong

• Senior gebruiker
    • Scannernet
Reactie #486 Gepost op: 10 november 2016, 15:12:32
Citaat van: jeffrey010 link=msg=1460675 date=1478785596
Goedemiddag,

Ik heb een vraag, Gisteravond toen ik ging slapen deed mijn Jupiter Pro het nog normaal maar vanmorgen toen ik wakker werd deed het middelste knopje (met die 2 streepjes) het niet meer waardoor ik dus niet meer in me menu's kan komen. Heeft iemand hier een oplossing voor? Normaal voel je zeg maar dat je iets indrukt maar dat voel ik dus ook niet meer.

Ik denk dat het rubberen knopje niet meer goed drukt op het knopje in de pager. Beetje vriemelen kan helpen, en anders een nieuw knopje erin zetten.

Succes!

jeffrey010

• Senior gebruiker
Reactie #487 Gepost op: 10 november 2016, 16:59:04
Citaat van: PingPong link=msg=1460682 date=1478787152
Ik denk dat het rubberen knopje niet meer goed drukt op het knopje in de pager. Beetje vriemelen kan helpen, en anders een nieuw knopje erin zetten.

Succes!

Heb die knop een beetje heen en weer gedaan maar nog geen verandering. Kan je dat rubberen knopje er makkelijk zelf afhalen? Dan kan ik kijken of die goed zit

Brandpreventje

• Senior gebruiker
Reactie #488 Gepost op: 10 november 2016, 18:53:26
Hoi Jeffrey,

Ik had laatst precies hetzelfde. Niet meer het gevoel dat je echt iets indrukt onder het rubberen knopje. Ik heb de pager open gemaakt het rubberen knopje weer goed gedaan en nu werkt ie weer als voorheen.

Pas wel op met het open maken van je pager, dit viel mij niet mee nadat ik de schroefjes had los gedraaid. Dan nog moet je met een (platte) schroevendraaier of zoiets de twee delen van elkaar los maken wat niet makkelijk ging. Hierdoor is de buitenkant van mijn pager op de naden een beetje beschadigd / lelijk geworden.

Succes!

jeffrey010

• Senior gebruiker
Reactie #489 Gepost op: 13 november 2016, 17:19:37
Citaat van: Brandpreventje link=msg=1460722 date=1478800406
Hoi Jeffrey,

Ik had laatst precies hetzelfde. Niet meer het gevoel dat je echt iets indrukt onder het rubberen knopje. Ik heb de pager open gemaakt het rubberen knopje weer goed gedaan en nu werkt ie weer als voorheen.

Pas wel op met het open maken van je pager, dit viel mij niet mee nadat ik de schroefjes had los gedraaid. Dan nog moet je met een (platte) schroevendraaier of zoiets de twee delen van elkaar los maken wat niet makkelijk ging. Hierdoor is de buitenkant van mijn pager op de naden een beetje beschadigd / lelijk geworden.

Succes!

Kijk daar heb ik wat aan gehad ;) Hij doet het weer  O0