0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
Ah oke.. sorry had je niet helemaal begrepen. Zal even meezoeken voor een site, heb wel vernomen dat die site er er. Ikga even google-en.
Nog steeds ben ik opzoek naar jupiter v9.1 tonen,Ik heb geen programeerset dus kan het niet via PC instellen.Nu zoek ik eigenlijk een website waar de tonen staan en dat je ze kunt beluisteren.Alvast bedankt
Progset is NIET nodig om de toontjes te beluisteren.Alleen een PC met luidspreker.Software bij ons downloaden, installeren, PC reboot, password AC0601, voutmelding negeren en lekker spelen maarrrrrrrrr.
Ik heb hem gedownload, geinstalleerd, pc opnieuw opgestart, alles wat er staat heb ik gedaan.Maar ik heb geen geluid als ik op "Previeuw" druk.
Je moet een PC met zo'n kleine ronde zwarte buzzer op het moederboard hebben (sorry, ik zei luidspreker).Labtops/EEEPC hebben dit niet.
Weet iemand misschien wat de lettercombinatie van de melding vanaf 0:07 is ? Heb het al bij de eigenaar geprobeerd maar die weet het niet..
Als je deze combinatie ook in je posting had gezet, dan had je tenminste een concrete vraag gesteld. Ik neem aan dat het om de afkortingen DV en ASS gaat?DV = DienstverleningASS = AssistentieKlinkt misschien niet bepaald logisch, Assistentie Brandweer, maar het zij zo.....
zou hij niet bedoelen de lettercodes voor de geluidstoontjes?