loon chauffeur / verpleegkundige

Auteur Topic: loon chauffeur / verpleegkundige  (gelezen 6643 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

• Forum gebruiker
  • www.ambupleeg.web-log.nl
    • ambupleeg
Reactie #10 Gepost op: 14 maart 2005, 20:29:50
voordat je ambu verpleegkundige bent, ben je ook 7 tot 8 jaar aan het studeren, dus wat is het verschil
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Paul

• Forum gebruiker
  • www.ambupleeg.web-log.nl
    • ambupleeg
Reactie #11 Gepost op: 14 maart 2005, 20:31:21
ooh ja, en om antwoord te geven op je vraag, chauf in schaal 7 en pleeg in schaal 9, ambtenaren salaris, ambtenaren CAO even zoeken op internet en je weet het.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Kanarie

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 14 maart 2005, 20:34:44
VWO: 6 jaar
geneeskunde: 6 jaar
opleiding tot chirurg: 4-6 jaar (?)
evt. plastisch chirurg: ? ? ?

Maar ik wil niet arrogant doen, dus van mij mogen jullie! Ik heb grote waardering voor verpleegkundigen en ze worden mijns inziens ook mager betaald. De hele gezondheidszorg wordt mager betaald.

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #13 Gepost op: 14 maart 2005, 23:50:24
VWO: 6 jaar
geneeskunde: 6 jaar
opleiding tot chirurg: 4-6 jaar (?)
evt. plastisch chirurg: ? ? ?

Maar ik wil niet arrogant doen, dus van mij mogen jullie! Ik heb grote waardering voor verpleegkundigen en ze worden mijns inziens ook mager betaald. De hele gezondheidszorg wordt mager betaald.

MMmmjjaaaaaa, bijna goed, de directie en leden van Raad van Bestuur, die worden pas goed betaald in de zorg! hoef je niet eens voor te studeren hoe je iemand goed verzorgd e.d. gewoon goed voor jezelf zorgen en wat meer eurootjes bijelkaar graaien zoals een riante onkostenvergoeding, oeps nu word ik cynisch en ietwat sarcastisch...... :-\ :-X
Maar goed, zorgden wij als plegen maar eens zo goed voor onszelf en ons eigen beroep als die directies en raden van bestuur voor zichzelf zorgen, dan stonden wij d'r heel anders voor als beroepsgroep. Wat beter verpleegkundig lobbywerk zou al mooi zijn om te beginnen. :) ;)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

Rescue

• Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 15 maart 2005, 13:00:55
En dan al die consultants, die al die directies en managers adviseren, wat die krijgen..

:P,

Maar hoor ik nu dat jullie voorstanders zijn van inkomensnivilering ?

:-[,

guest1564

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 15 maart 2005, 13:16:02
In de functie van ambulancechauffeur kun je een salaris van maximaal € 2.424,- en minimaal € 1.356,-verdienen. Inpassing is afhankelijk van opleiding en ervaring. Voor onregelmatige diensten en overwerk geldt een aparte vergoeding.

Je kunt in het vak van ambulanceverpleegkundige maximaal € 3.102,- en minimaal € 1.643,- verdienen. Inpassing zal afhankelijk zijn van opleiding en ervaring. Voor onregelmatige diensten en overwerk geldt een aparte vergoeding.

Bron www.ambulanceoost.nl!

Rescue

• Senior gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 15 maart 2005, 13:17:57
Bruto of Netto ? inclusief Ziektekosten verzekering of niet, Inclusief vakantiegeld of niet..

guest1564

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 15 maart 2005, 13:23:37
daar vraag je me wat, zo staat het op de site, moet je anders zelf even kijken ;)

Rescue

• Senior gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 15 maart 2005, 15:00:19
Wat ik bedoel te zeggen, is waarmee vergelijk je wat..
Appels en Aardappels, smaken echt anders..

Niet alleen brutobedragen, voor mij is het ook handig om te kijken wat er uiteindelijk op m'n bankrekening komt. En wat ik daarna nog zelf moet regelen. Dus de secundaire arbeidsvoorwaarden zou je ook moeten vergelijken.

En is salaris het enige component waarmee je kijkt of de baan die je neemt wel voldoende leuk is.. ?

guest1564

• Gast
Reactie #19 Gepost op: 16 maart 2005, 12:11:53
Oke, ik begrijp het ;)