Oefening Amsterdam 6 april

Auteur Topic: Oefening Amsterdam 6 april  (gelezen 48417 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

ABeens

• Senior gebruiker
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #240 Gepost op: 7 april 2005, 15:41:24
weet jij wat er gebeurt als er door een oefening met prio1 wordt gereden en een ongeval wordt veroorzaakt  :-X :-X,en zonder adrenaline kun je een hele realistische oefening draaien

Ik wil niet veel zeggen maar wat ik heb gezien is dat zeker de ambu's met pri 1 kwamen aanrijden onder begeleiding van politiemotors. Ik had een heerlijke plek waarbij ik de gehele opbouw van de ramp, voertuigen en de inzet heb mogen bewonderen daar boven in de arena zonder te zijn lastig  ;D  ;D gevallen   ;D  ;D door enige steward, politie of wat voor poppetjes er nog meer rond liepen. Ben omdat we wegmoesten maar naar beneden gegaan anders had ik de gehele oefening vanaf mijn stekkie ongesteoord kunnen waarnemen.

Heleen Lotus

• Senior gebruiker
Reactie #241 Gepost op: 7 april 2005, 15:54:29
hierbij een foto voor heleen lotus !!

Helaas, dit is niet onze tent. Wij stonden echt in een hoekje, vlakbij het water, één of ander vijvertje?.

Jorrin onze gast heb ik denk ik niet gezien. Ik ben maar eventjes, ik denk hooguit een 3 kwartier bij de tent geweest en ben toen naar boven gegaan de arena in. Wel heb ik bij onze tent nog een slachtoffer geholpen die nekklachten had en op de plank neergelegd. Verders zaten bij ons nog maar 3 T3 slachtoffers die wij onder één of andere brug gezet hebben, waar zij droog konden zitten. Dat zij het koud kregen kon ik mij wel voorstellen. Zolang buiten en weinig beweging, daar krijg je het wel koud van. We hebben ze maar gauw wat dekens gegeven en koffie.

Maar Gast, maak jezelf nu eens bekend, wie ben je nu eigenlijk.  ???

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #242 Gepost op: 7 april 2005, 15:57:43
Jorrin onze gast heb ik denk ik niet gezien.

Maar Gast, maak jezelf nu eens bekend, wie ben je nu eigenlijk.  ???

Wij hebben elkaar ook niet getroffen... helaas. :-\

Ja... foto! :D

ABeens

• Senior gebruiker
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #243 Gepost op: 7 april 2005, 16:08:47
Heeft iemand een overzicht foto van dat opstelterrein waar al die Ambu's stonden. Ik heb op de gelinkte sites gekeken maar ik miste echt die overzichtsfoto.

Het was een machtig gezicht al die ambu's die daar stonden. laat staan dat ze langsreden wat ik jammer genoeg niet heb kunnen zien. want we moesten weg  :'( :'(

Arend

Heleen Lotus

• Senior gebruiker
Reactie #244 Gepost op: 7 april 2005, 16:28:53
helaas ik heb getracht om een foto te maken, maar de batterij was leeg, helaas helaas.  :'(  Heb wel een foto, toen wij daar net stonden,  gemaakt maar daar zie je niet alle wagens op staan. Het was inderdaad een heel mooi gezicht.

Gast

• Gast
Reactie #245 Gepost op: 7 april 2005, 16:33:24
Heleen, wij werken underkoffer!  ;D  :-X.

Maar je hebt de koffie goed verzorgt dat heb ik nu wel gelezen en dat zal flauw zijn maarhet is een eind lopen het trappenhuis in op Noord moet je niet te vaak doen !  ;D  

Deze vorm is ook leuk om te doen op te prikken!
Zouden er meer moeten doen!  ;)  :-X

GerardG

• Eerste Hulpverlener
  • Forum gebruiker
  • Rode Kruis taakveld 3
Reactie #246 Gepost op: 7 april 2005, 16:41:37
Heleen,

Jullie stonden bij de uitgang van vak K. Dit was linksom langs het stadion totdat je niet meer verder kon. ;)
Groet, Gerard  ;)

ABeens

• Senior gebruiker
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #247 Gepost op: 7 april 2005, 16:42:01
::)  Arend! Verrader!

Ik was zo braaf als wat... was alleen een beetje in de war, da's alles.
....

Je had anders wel 5 tot 6  ::) mannen om je heen verzameld die je maar al te graag wilden helpen  ;D naar buiten wel te verstaan  ;D ;D

Heleen Lotus

• Senior gebruiker
Reactie #248 Gepost op: 7 april 2005, 16:44:02
Heleen, wij werken underkoffer! ;D :-X.

Maar je hebt de koffie goed verzorgt dat heb ik nu wel gelezen en dat zal flauw zijn maarhet is een eind lopen het trappenhuis in op Noord moet je niet te vaak doen ! ;D

Deze vorm is ook leuk om te doen op te prikken!
Zouden er meer moeten doen! ;) :-X

Had je zuurstof nodig  ???

Heleen,

Jullie stonden bij de uitgang van vak K. Dit was linksom langs het stadion totdat je niet meer verder kon. ;)

Precies !!!
Hoe weet jij dit ?
Heb je mij nog gezien  ???

GerardG

• Eerste Hulpverlener
  • Forum gebruiker
  • Rode Kruis taakveld 3
Reactie #249 Gepost op: 7 april 2005, 16:50:01
Precies !!!
Hoe weet jij dit ?
Heb je mij nog gezien  ???

Ik was samen met Sander teamleider van die andere ploeg uit Utrecht. hihi ;D ;D