Roepnummers Brandweer Amsterdam-Amstelland

Auteur Topic: Roepnummers Brandweer Amsterdam-Amstelland  (gelezen 33953 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Sam Hendrix

• Gast
Reactie #60 Gepost op: 25 september 2009, 20:59:33
De DA's 696 en 695 zullen afgevoerd worden. Zal zoals het er nu naar uitziet een Toyota Aigo voor terugkomen  :|

Ik zal niet lachen in m'n vuistje... Ken niet altijdfeest zijn hé... maar een aigo... :-\

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #61 Gepost op: 25 september 2009, 21:36:16
Ik zal niet lachen in m'n vuistje... Ken niet altijdfeest zijn hé... maar een aigo... :-\

Nja het rare is, dat zowel de 696 Renault Scenic, als de 695 Nissan Xtrail aangeschaft zijn door de korpsen nog voor de regionalisering.

Beide voertuigen zijn qua leeftijd en kilometerstand nog lang niet afgeschreven en beide in/opgebouwd als OVD voertuig.
Nu gaan ze dus twee voertuigen, die nog een tijdje meekunnen afvoeren en twee nieuwere voertuigen (eerst weer geheel opbouwen) in gebruik nemen ..... ???

En het maar hebben over geld tekort ......

*mompelt nog iets over één layout voor de weblog's*
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Sam Hendrix

• Gast
Reactie #62 Gepost op: 25 september 2009, 23:23:45
Nja het rare is, dat zowel de 696 Renault Scenic, als de 695 Nissan Xtrail aangeschaft zijn door de korpsen nog voor de regionalisering.

Beide voertuigen zijn qua leeftijd en kilometerstand nog lang niet afgeschreven en beide in/opgebouwd als OVD voertuig.
Nu gaan ze dus twee voertuigen, die nog een tijdje meekunnen afvoeren en twee nieuwere voertuigen (eerst weer geheel opbouwen) in gebruik nemen ..... ???

En het maar hebben over geld tekort ......

*mompelt nog iets over één layout voor de weblog's*

Inderdaad, of blijf ze in ieder geval gebruiken binnen de brandweer... Naja... Ik heb er ook zo mijn meningen over, maarja...

*mompelt nog iets een twee lunches van 1000 euro*.. Je hebt PM  ::)

Bart S

• Gast
Reactie #63 Gepost op: 26 september 2009, 00:30:21
De DA's 696 en 695 zullen afgevoerd worden. Zal zoals het er nu naar uitziet een Toyota Aigo voor terugkomen  :|

Kan ik die 695 niet overnemen voor een 'vriendenprijsje'? ;D

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #64 Gepost op: 26 september 2009, 01:22:40
Kan ik die 695 niet overnemen voor een 'vriendenprijsje'? ;D

Ik ben in onderhandeling  ;)
Sssst... Ontopic 8)

Dick_

• Senior gebruiker
Reactie #65 Gepost op: 26 september 2009, 19:57:26
Lijst nieuwe roepnummers voertuigen Uithoorn

Inmiddels hebben alle voertuigen de nieuwe nummers bij brandweer aa en alarmcentrale is gereed.

dank voor de aanvulling, ik mis alleen de container('s) voor op de HA 13-9082, is dat nog steeds de XF?

williamharthoorn

• Senior gebruiker
  • www.112barneveld.nl
Reactie #66 Gepost op: 30 oktober 2009, 06:53:31
De XF is deze week vervangen door een Volvo met ook het roepnummer 13-9082

Dick_

• Senior gebruiker
Reactie #67 Gepost op: 31 oktober 2009, 19:10:05
De XF is deze week vervangen door een Volvo met ook het roepnummer 13-9082

Op de foto in het haakarm gedeelte van dit forum http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,6285.msg686191.html#msg686191 staat dat het de 9081 zou zijn.

Zal vast het zelfde type zijn, maar voor de lijst?

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #68 Gepost op: 31 oktober 2009, 19:15:17
Op de foto in het haakarm gedeelte van dit forum http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,6285.msg686191.html#msg686191 staat dat het de 9081 zou zijn.

Zal vast het zelfde type zijn, maar voor de lijst?

Gezien het feit dat die foto voor de kazerne van Uithoorn is gemaakt en is gepost door de weblog beheerder van Brandweer Uithoorn kun je er vanuit gaan dat de 9081 nu op Uithoorn staat ;)

guest4965

• Gast
Reactie #69 Gepost op: 19 december 2009, 23:29:41
Voor de laatste ontwikkelingen binnen de omnummering van de voertuigen in Amsterdam-Amstelland hebben wij een pagina/website ontwikkeld.
Op deze site zijn alle roepnummers op te zoeken (zowel van 'oud > nieuw' als 'nieuw > oud'). Ook zijn er overzichten te maken per kazerne, cluster en werkgebied.
Omdat de omnummering nog in volle gang is worden er nog voortdurend aanpassingen aan de voertuigendatabase gedaan om de database zo up-to-date mogelijk te houden.

De site is te vinden op: www.kansvol.nl/baavd
Een snelle/mobiele versie is te vinden op: www.kansvol.nl/baavd/mobile.php

Dus, kijk wat rond, probeer vanalles en heb er plezier van!

Oberon & KoningNL