Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?

Auteur Topic: Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?  (gelezen 83452 keer)

0 gebruikers (en 37 gasten bekijken dit topic.

W.I.S wvk

  • regelaar
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
  • regelaar
    • regelaar
Wel over hoe je denkt over het werk van een VKR en het gemak dat je aanneemt dat deze mensen hun werk simpel is en door iedereen kan worden uitgevoerd.

ik zeg niet dat hun en ook mijn werk simpel is maar ik heb toch figuren zien regelen dat ik de gedachte kreeg van zouden die wel een rijbewijs hebben of ooit een cursus vkr gezien hebben,alleen het doen en laten van diverse verkeers regelaars doen bij mij de nekharen wel is stijgen bij de professionele maar ook de avondvierdaagse jongens en meiden,en vind dan dat ze het imago van de professionele grote schade toebrengen die worden ook niet serieus meer genomen.
en als hier nu ook nog een voertuig aan gekoppeld word met byzondere stripping e.d. voelen ze zich gelijk aan de politie.kmar,RWS enz. ik spreek ook uit ervaring omdat ik er hier al enige malen een zogenaamde bevoegde VKR bent tegen gekomen op de snelweg die totaal niet weet wat voor gevaar die loopt met zijn voertuig en hesje en als je hem dan wegstuurt is meneer ook nog beledig omdat die ook wel is door de politie word gevraagd om te assisteren in de polder.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Dus omdat jij af en toe een "Rotte Appel" tegen komt, is dit reden voor een beroepsgroep te bepalen dat er bepaalde striping ect niet mag?
Ik kom ook wel eens weginspecteurs tegen welke in vermoedelijk 1900 ( e050) hun functie begonnen zijn, die de regels ook niet goed toepassen....doch doen deze mensen goed hun werk.
Dat deze meneer beledigd wegloopt, zou er mee te maken kunnen hebben hoe jij hem wegstuurt....ook daarin zit bij de WIS vele variaties.
Lijkt me het handigst om hem te bedanken en daarnaast inzake veiligheid te adviseren dit niet zomaar te doen....ben van mening dat hij dan anders wegloopt dan dat je hem "wegstuurt"
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Beste VKRC,

Ik zou ook graag reageren op je reactie maar helaas heeft dit forum enkele zeer lastige mede forummers die hun zin door drijven door als ik weer ergens anders een reactie plaats gelijk weer dit naar mijn kop geslingerd krijg en is dus het zelfde ervaring die ik nu opgedaan op autosnelwegen heb met enkele (vkr)bedrijven.

Dussss,ik geef mijn mening niet meer hier want anders word ik weer door enkele mede-forummers gevolgd jammer van jullie beroepsgroep(mensen als ze zich mogen noemen).

groeten,
rene
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
hahaha, je mag me zeker mailen  e050
Let wel, ik ben me er zeer bewust van dat er mensen zijn die op dit moment als vkr te werk gesteld zijn welke dit niet zijn of de verkeerde gedragingen vertonen.
Wij hebben niet voor niets in ons bedrijfsreglement vermeld dat mensen op de snelweg ect niet zomaar mogen regelen en dat in dat geval bellen ook een vorm van hulpverlenen is.
Desondanks zou het altijd voor kunnen komen dat een collega besluit anders te handelen.
Maar je heb ze er ook tussen welke er bewust op rijden en als er maar iets "anders" staat op de snelweg, ze gelijk alles uit hun pakket halen om maar wat te doen.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


mathijs1982

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Beste VKRC,

Ik zou ook graag reageren op je reactie maar helaas heeft dit forum enkele zeer lastige mede forummers die hun zin door drijven door als ik weer ergens anders een reactie plaats gelijk weer dit naar mijn kop geslingerd krijg en is dus het zelfde ervaring die ik nu opgedaan op autosnelwegen heb met enkele (vkr)bedrijven.

Dussss,ik geef mijn mening niet meer hier want anders word ik weer door enkele mede-forummers gevolgd jammer van jullie beroepsgroep(mensen als ze zich mogen noemen).

groeten,
rene

Je mag toch je mening geven en tips en commentaar is voor iedereen goed,kun je alleen maar van leren toch?


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Beste Blusdebrand,

Ik zou me toch echt niet tegen laten houden door een beperkt aantal figuren die zich niet in jou mening kunnen verplaatsen.
Zoiets heeft gewoon vrijheid van meningsuiting waardoor jij je naar mijn mening niet moet laten weerhouden door
figuren met mogelijkerwijs een verminderd beperkt inlevingsvermogen.

Dit forum is er voor mensen zoals jij en ik die graag op een normale manier van gedachten wisselen en zaken bespreekbaar
willen maken en willen leren van elkaar.

Groetjes Enrico1972
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Beste Blusdebrand,

Ik zou me toch echt niet tegen laten houden door een beperkt aantal figuren die zich niet in jou mening kunnen verplaatsen.
Zoiets heeft gewoon vrijheid van meningsuiting waardoor jij je naar mijn mening niet moet laten weerhouden door
figuren met mogelijkerwijs een verminderd beperkt inlevingsvermogen.

Dit forum is er voor mensen zoals jij en ik die graag op een normale manier van gedachten wisselen en zaken bespreekbaar
willen maken en willen leren van elkaar.

Groetjes Enrico1972

amen, laat je niet de mond snoeren Rene. Al is het soms heel moeilijk.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


mathijs1982

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Ik bedoelde eigenlijk hetzelfde als enrico1972 maar nu ik het terug lees komt mijn stukje verkeerd over


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
@Mathijs1982,

Op mij komt jou bericht niet verkeerd over echter ga ik gewoon gelijk even kort door de bocht om duidelijk te maken hoe ik er over denk.
Wel fijn dat jij en HIT alvast achter mijn bericht staan wat hopelijk Rene over de streep trekt om toch gewoon zijn verhaal te doen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


mathijs1982

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Jij hebt helemaal gelijk.
Maar dat vind ik het moeilijke aan het typen.
Dat je het zo typt en dat het ook op die manier overkomt,daarom ben ik meer een lezer dan poster.