Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?

Auteur Topic: Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?  (gelezen 83491 keer)

0 gebruikers (en 36 gasten bekijken dit topic.

BVR den haag

  • verkeersregelaar, medewerker tramspoorveiligheid
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
 e050 e050 e050 ;D ;D ;D
Ben Dyslectisch maar is wel erg leuke typfout 8)
Soms heb ik het idee dat er in nederland als je een auto koopt. Gelijk een rijbewijs erbij kado krijgt. Kom op je wilt me toch niet zeggen dat al deze


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Citaat van: BVR den haag link=msg=1206491 date=1380738753
huh hoe bedoel je dat? storend? of heeft geen nut?

en ik schoef hem niet letterlijk in mn dakrail je heb een pit die er speciaal in past.
ga geen schroeven in mn dak draaien ;D
met een magneet voet moet je eerst uitstappen en op je dak zetten.
(ben nog bezig met lessen btw)
reden dat ik de pit al op het dak wil is dat mijn werkgever bijna alleen maar klussen in de bouw heeft.

ik bedenk me nu dat het mss handiger is om ook een set werkverkeer als mageneetbord te hebben.
en wisselen afhangend van de klus.

Ik kieper mijn WL32 zo uit het raam op me dak hoor...
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
[...]
Ik vind opzich de caddy het mooiste plaatje wat er op het moment tussen staat.
Mijn dank is groot!
Overigens zijn uiteraard varianten mogelijk waar het bedrijfslogo beter inpast. Een geblindeerde achterruit of de voorportier behoren tot de mogelijkheden. Gezien het algehele design is een magneetbordje 'vkr' niet strikt noodzakelijk, maar kan wel, natuurlijk. O0
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Citaat van: FlyingDutchman link=msg=1206520 date=1380741824
Mijn dank is groot!
Overigens zijn uiteraard varianten mogelijk waar het bedrijfslogo beter inpast. Een geblindeerde achterruit of de voorportier behoren tot de mogelijkheden. Gezien het algehele design is een magneetbordje 'vkr' niet strikt noodzakelijk, maar kan wel, natuurlijk. O0

Iemand heeft bij mij het idee geopperd om een magneetbord te maken met reflectie erin.
Nu moet ik alleen nog met een idee komen om het zo te maken...
Maar nu vraag ik mij af of dat VKR logo geen patent opzit of dat je het zo overal voor mag gebruiken.
Om zeg maar een soort kopie van het hesje te creëren maar dan als magneetbord.

Nu dat ik deze caddy zie dan zie ik daar ook de driehoek voorop staan...
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


Gast

  • Gast
Een patent op een driehoek? ... ???
Potdomme, dan moet ik oppassen met al die cirkeltjes en vierkanten die ik getekend heb  ;D  ;D


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Citaat van: Caprice 9C1 link=msg=1206537 date=1380743628
Een patent op een driehoek? ... ???
Potdomme, dan moet ik oppassen met al die cirkeltjes en vierkanten die ik getekend heb  ;D  ;D

bijdehand!

Bedoelde natuurlijk het complete verhaaltje qua kleur indeling driehoek reflectie alles...  098uo
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


verkeersregelaar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
het zou mooier zijn als de wagens of motors de zelfde signaal bestickering krijgen net als wat de
politie/brandweer/ambulance
douane
reddingsbrigrade
enz. enz
dat zou veel meer impact hebben bij weggebruikers


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Oh hemel, dat is nu iets dat volgens mij onwenselijk is. Je moet als verkeersregelaar autoriteit uitstralen door het gewoon goed te doen, niet door je voertuigen een hulpverlenerstintje te geven. Je bent immers geen hulpverlener, geen opsporingsambtenaar, geen handhaver en zeker geen agent!


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Citaat van: verkeersregelaar link=msg=1210568 date=1381935356
het zou mooier zijn als de wagens of motors de zelfde signaal bestickering krijgen net als wat de
politie/brandweer/ambulance
douane
reddingsbrigrade
enz. enz
dat zou veel meer impact hebben bij weggebruikers

Ben het hier helemaal mee eens, maar volgens mij is het al lastig om de BOA's in gelijke kleding en voertuigen te krijgen. Terwijl dit overheid is.
Commercieële bedrijven willen zich onderscheiden van elkaar, om zo op te vallen bij potentiele opdrachtgevers.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Citaat van: Mattijs link=msg=1210571 date=1381935805
Ben het hier helemaal mee eens, maar volgens mij is het al lastig om de BOA's in gelijke kleding en voertuigen te krijgen. Terwijl dit overheid is.
Commercieële bedrijven willen zich onderscheiden van elkaar, om zo op te vallen bij potentiele opdrachtgevers.

Waarom zou je willen dat commerciële bedrijven die dingen doen met verkeerzaken in dezelfde layout rondrijden als publieke hulp- en opsporingsdiensten? Omdat het stoer staat? ::)