Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?

Auteur Topic: Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?  (gelezen 83468 keer)

0 gebruikers (en 46 gasten bekijken dit topic.

Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Dank je wel VKRC. Helaas zie ik dan nog niet goed hoe hij eruit zou zien met blauw  ;D.

Maar begrijp ik goed dat hij sterk gelijkend is op de foto van Sylvester?
Want in dat geval kan ik er wel inkomen dat er mensen zijn die het zouden opvatten alszijnde een blauwe lichtbalk.
Zelf zie ik dat het niet gaat om een blauwe lichtbalk en is die deksel mijn inziens niet het lichtarmatuur zoals bedoeld in de wet.

Ik, als diender, zie er geen strafbaar feit in.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Pully, Laat ik het zo zeggen, want ik wil mensen niet op ideeën brengen  998765 Maar het OM en OvJ is het met jou laatste stelling eens.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Pully, Laat ik het zo zeggen, want ik wil mensen niet op ideeën brengen  998765 Maar het OM en OvJ is het met jou laatste stelling eens.

 O0 Ik had al het idee dat het OM en een OvJ het met mij eens zouden zijn. Want het lijkt me niet dat je als professioneel bedrijf de bietenbrug op wilt voor zoiets kleins.

Trouwens heel begrijpelijk dat je andere mensen niet op ideeen wilt brengen.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Ik wil inderdaad de wet niet overtreden, voor niets.
iets met een glazen kooi waar we in zitten in combinatie "Wie aandacht wilt, die aandacht krijgt"
Dit betekend dat wij wel zaken goed gefundeerd in willen brengen.
Maar hoe we dit gedaan hebben, blijft een interne aangelegenheid  e050
Waar ik inmiddels wel achter ben is dat alles met blauw tegenwoordig echt verboden is  ;)
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Ik wil inderdaad de wet niet overtreden, voor niets.
iets met een glazen kooi waar we in zitten in combinatie "Wie aandacht wilt, die aandacht krijgt"
Dit betekend dat wij wel zaken goed gefundeerd in willen brengen.
Maar hoe we dit gedaan hebben, blijft een interne aangelegenheid  e050
Waar ik inmiddels wel achter ben is dat alles met blauw tegenwoordig echt verboden is   ;)

Ben wel benieuwd waar je hier precies op doelt. Mag ook uitgelegd worden in een pm-tje hoor. Hahaha.
Want ik denk dat ik het antwoord wel kan raden.  ;)
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Ik stuur je even een pm  ^-^
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Ik stuur je even een pm  ^-^

Merci. Ik heb hem ontvangen en inmiddels ook beantwoord.  :P
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
iets met een glazen kooi waar we in zitten in combinatie "Wie aandacht wilt, die aandacht krijgt"

Juist daarom zou ik niet voor een blauwe bovenkap gekozen hebben. Persoonlijk heb ik er weinig problemen mee en wettelijk zal het inderdaad ook wel geregeld zijn. MAAR... ik kan me ook voorstellen dat anderen hier hun twijfels bij hebben. Als professioneel bedrijf zou ik altijd willen voorkomen dat je voor wannabe wordt aangezien. Verder nette voertuigen!

Overigens uit nieuwsgierigheid: komt het vaak voor dat je de signalering nodig hebt? En in wat voor situaties is dat dan het geval?
Senior GGP / Oost-Brabant


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Klinkklare nonsens, uit je duim gezogen beweringen en speculatie van de bovenste plank gevoed door je eigen onvrede met iets wat, zoals VKRC aangeeft, geheel correct uitgevoerd blijkt te zijn.
Wie er met één vinger naar een ander wijst wijst er nog altijd met 3 naar zichzelf. Stumperds, zei je? .....

Misschien moet je eerst even aangeven wat je niet vind kloppen aan mijn uitspraak ;) Volgens mij is Nederland toch echt wel een regeltjes cultuur en dat kom omdat we toch heel graag elke keer daarom heen proberen te slalommen, ipv dat we nou een keer ons gezonde verstand gebruiken met dingen. Iets van 'goh, het zou eventueel kunnen dat mensen ons aanzien voor politie door onze blauwe deksels, misschien is het niet zo handig als we dan blauwe deksels gebruiken', maar nee dat doen we niet i.p.v. dat 'goh, laten we blauwe kappen nemen, dat staat immers zo goed bij onze striping, van de wet mag het immers'...

Daarnaast ben ik erg benieuwd in welk oogpunt ik met 3 vingers naar mezelf wijs?
Hobby Bobby eenheid Den Haag


sylvester1986

  • Gast
Daarnaast ben ik erg benieuwd in welk oogpunt ik met 3 vingers naar mezelf wijs?
Ik denk dat Caprice bedoelt, dat als u recht vooruit wijst, de Pink/Ringvinger/Middelvinger naar uzelf wijst.
Zo dus.