Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?

Auteur Topic: Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?  (gelezen 83502 keer)

0 gebruikers (en 41 gasten bekijken dit topic.

VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Citaat
dan krijg ik ook het gevoel net als berger dat ze zich als wanabe agentje,s gaan gedragen

Zucht...... waarom is iedereen die zijn vak op of aan de weg uitvoert met striping op zijn voertuig wanabe........Denk toch eens na.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


W.I.S wvk

  • regelaar
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
  • regelaar
    • regelaar
@Rene in het Oosten zijn de hele zomer best veel vk stops uitgevoerd ik vind dit een opmerking die kant nog wal raakt, en het 0800 nr kun je dan gewoon overdag bellen met je bevindingen en ook bij jullie worden deze praktijken uitgehaal ze zijn daar niet roomser als de paus je kunt niet overal tegelijk zijn.

maar ik bedoel als die voertuigen van vkr,s ook stripping hebben denken de rotte appels .en die zijn er zeker weten dat ze dit ook mogen of doen dat gewoon met alle risico,s van dien , de gewone automobilist zal hier zeker op reageren die weten echt niet wie en waarom die wat doet  geen stripping is een soort zelfbescherming voor de particulieren vkr


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
@W.I.S wvk
Het moge duidelijk zijn dat dit soort mensen uit het vak geweerd mogen/moeten worden.
Maar in vond het jammer dat nu "bergers" ook al wanabes genoemd worden.
Als VKR ben ik die stempel wel gewend......ik ben namelijk ook een "homo" en ik moet een baan zoeken......iets met "Part off the Job"
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
@Rene in het Oosten zijn de hele zomer best veel vk stops uitgevoerd ik vind dit een opmerking die kant nog wal raakt, en het 0800 nr kun je dan gewoon overdag bellen met je bevindingen en ook bij jullie worden deze praktijken uitgehaal ze zijn daar niet roomser als de paus je kunt niet overal tegelijk zijn.

maar ik bedoel als die voertuigen van vkr,s ook stripping hebben denken de rotte appels .en die zijn er zeker weten dat ze dit ook mogen of doen dat gewoon met alle risico,s van dien , de gewone automobilist zal hier zeker op reageren die weten echt niet wie en waarom die wat doet  geen stripping is een soort zelfbescherming voor de particulieren vkr


natuurlijk proberen ze het maar als ze weten dat je er rond rijd gebeurt het minder als nu.
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
@W.I.S wvk
Het moge duidelijk zijn dat dit soort mensen uit het vak geweerd mogen/moeten worden.
Maar in vond het jammer dat nu "bergers" ook al wanabes genoemd worden.
Als VKR ben ik die stempel wel gewend......ik ben namelijk ook een "homo" en ik moet een baan zoeken......iets met "Part off the Job"

Beste @vkrc,

de reactie van WIS WVK gaat over een reactie van een forumlid die berger heet en een reactie geplaatst had eerdere berichtgeving hij bedoeld niet ermee dat bergers ook wannabe zijn.

en gaat het goed op project A7 ??
groeten rene
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Oeps......iets te snel gelezen  e050 sorry W.I.S wvk


Ja, de A7 gaat leuk....leuke collega's, goed contact met RWS en de verschillende Inspecteurs en leuk werk.....van mij mogen ze er heeeeeeel lang over doen :-)
Maar werk jij er ook?
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Oeps......iets te snel gelezen  e050 sorry W.I.S wvk


Ja, de A7 gaat leuk....leuke collega's, goed contact met RWS en de verschillende Inspecteurs en leuk werk.....van mij mogen ze er heeeeeeel lang over doen :-)
Maar werk jij er ook?

Nee,ik zit gelukkig wat lager in het land rond Gorinchem
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
:-) Ook een lekker druk punt  :D
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
:-) Ook een lekker druk punt  :D

yep gebeurt genoeg en komend weekend de afsluiting van A27 dus lekker druk
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Zucht...... waarom is iedereen die zijn vak op of aan de weg uitvoert met striping op zijn voertuig wanabe........Denk toch eens na.

Zeker niet iedereen, maar er rijden er genoeg rond die liever bij de politie hadden gewild, en verkeersregelaar zijn geworden om toch iets van gezag en uitstraling te hebben,en mensen te kunnen bevelen.
Ik denk dat de meerderheid niet zo is, maar je zal gewoon moeten toegeven dat er een groep gewoon om die reden het werk doet, en dat straalt negatief uit op alle anderen.