Als er een normale vraag gesteld wordt is het minst wat je terug kunt verwachtten een normaal antwoord en niet zo'n "ga terug in je hokje"-antwoord.
Het is hier geen prikbord.
FiremanR ik vind dat je wel erg aangebrand (whats in a name ''fireman R
zou Shakespeare zeggen, oeps of kan dit ook niet dopor de beugel?)reageert op een reactie die niet eens voor jou bedoeld is, maar goed, niet iedereen hoeft jouw verwachtingenpatroon te delen.
Mijn reactie aan Delta was niet bedoeld als een ''ga terug naar je hok'' reactie (die interpratie is geheel aan jou) maar als een
''bezint eer ge begint'' reactie. En idd vind ik stethoscopen in handen van EHV-ers geen goed idee. En verder krijgt natuurlijk iedereen van mij een normaal cq. zo normaal mogelijk antwoord. De verweijzing naar ''het prikbord'' begrijp ik niet helemaal, alhoewel ik me er wel iets bij kan voorstellen, jouw verwijzing naar ''het prikbord'' vind IK weer een beetje tendentieus.
Let trouwens ook eens op de icoontjes die veelal bij reacties ( ja ook door mij) geplaatst worden om het geheel in een duidelijk cq. genuanceerd kader te plaatsen. Nuanceren is the message zou ik zeggen
(en nu maar hopen dat dit allemaal goed overkomt zoals ik heb bedoeld, tja ... 't valt ook niet altijd mee dat internetten...