Apart dat de VOA "Haaglanden" t.p. komt terwijl dit onder hetzelfde district valt!
Negatief Kaasje het valt niet onder het zelfde District. Het valt per 01-01-2013 onder de zelfde Eenheid namelijk Den Haag.
Gouda valt onder District G Basisteam G3 van Eenheid Den Haag.
Den Haag is opgedeelt in District A, District B en District C.
Regio Hollands Midden is toch een andere regio dan regio Haaglanden? Dus dan klopt het toch?
Zie uitleg hierboven Royofzo.
Beide politie Den Haag, HGL en HM zijn niet meer, althans niet in de blauwe tak
Ik denk dat je een verschil moet maken tussen zoals op papier per 01-01-2013 en realiteit zoals het dus op dit moment nog gaat.
Op papier is het zoals ik hier boven al heb uitgelegd maar ik vermoed dat omdat o.a. de nieuwe meldkamer De Yp nog niet klaar is ( als men daar samen in gaat zitten ) dat men nog volgens de oude manier werkt en dat daarom de VOA Haaglanden ter plaatse is gekomen.
Het zelfde geldt voor de Eenheid Rotterdam. De meldkamers Rotterdam-Rijnmond en Zuid-Holland-Zuid zijn ook nog niet samen en twitteren ook nog apart van elkaar de Hi Impact Crime meldingen.
Dus zoals het op papier staat hoeft nog niet daadwerkelijk in alle gevallen ook operationeel te zijn.
Er is altijd nog zoiets als een overgangstermijn waarin het e.e.a. gerealiseerd moet worden.