Plaats hier foto's van Ford voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Ford voertuigen  (gelezen 216216 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Karim

• Gast
Reactie #530 Gepost op: 31 januari 2007, 20:43:00
Laat ik nog maar 's wat plaatjes uit mijn regio posten dan :

Rapid response car :

Ford Transit PTS (Patient Transport System) Ambulance  (deze doen alleen B-vervoer) :

En dit zijn onze A&E (Accident & Emergency) ambulance's :

En een van onze MEOC's (Mobile Emergency Operation Centre) :

voa-brandweer

• Gast
Reactie #531 Gepost op: 31 januari 2007, 21:21:52
is die onderste ford transit een verbindingsauto van de ambulancedienst?

Karim

• Gast
Reactie #532 Gepost op: 31 januari 2007, 21:31:30
is die onderste ford transit een verbindingsauto van de ambulancedienst?

D'r staat met koeie letters "Essex Ambulance Service" op he  ;)

We hebben verschillende soorten MEOC's, sommige zijn inderdaad uitgerust als verbindingswagen, en sommige zijn materiaalwagens (net alszoals de sigma/ambuteam bussen).

Verder hebben we ook nog MEOC's die vol zitten met "decontamination" materiaal (dus tent, pakken, douche enz), dat doen we hier zelf ipv door de brandweer.

Mark644

• Senior gebruiker
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #533 Gepost op: 31 januari 2007, 22:46:52
Laat ik nog maar 's wat plaatjes uit mijn regio posten dan :

Rapid response car :

http://i43.photobucket.com/albums/e391/medic-one/06122006861.jpg

He Karim, misschien haal ik nu dingen door elkaar hoor, maar is de battenburg striping op bijvoorbeeld jullie rapid reponse auto's gelijk aan de striping op auto's van politie? Ik weet zo even geen foto's te vinden van zulke politievoertuigen uut Engeland maar ik zit te denken aan bijvoorbeeld de Volvo V70's van sommige politiekorpsen daar (die ook regelmatig in zo'n Engelse "Cops" serie op tv te zien waren), dus daarom vraag ik het maar even. Ik had zelf het gevoel dat je bijv. hier in Nederland veel meer verschil in uiterlijk (striping kleur, etc) ziet tussen ambu en politie dan in Engeland, klopt dat?  :)

Karim

• Gast
Reactie #534 Gepost op: 31 januari 2007, 22:55:46
He Karim, misschien haal ik nu dingen door elkaar hoor, maar is de battenburg striping op bijvoorbeeld jullie rapid reponse auto's gelijk aan de striping op auto's van politie? Ik weet zo even geen foto's te vinden van zulke politievoertuigen uut Engeland maar ik zit te denken aan bijvoorbeeld de Volvo V70's van sommige politiekorpsen daar (die ook regelmatig in zo'n Engelse "Cops" serie op tv te zien waren), dus daarom vraag ik het maar even. Ik had zelf het gevoel dat je bijv. hier in Nederland veel meer verschil in uiterlijk (striping kleur, etc) ziet tussen ambu en politie dan in Engeland, klopt dat?  :)

De striping tussen de Nederlandse hulpdiensten verschilt ook niet zo veel van elkaar hoor, 't blijven gewoon schuine streepjes, alleen in de kleur van de voertuigen zitten wel duidelijke verschillen.

Bij ons hebben de hulpdiensten inderdaad de battenburg striping, waarbij onze zijkanten geel met groen is, politie geel met blauw en de brandweer heeft met geel met rood :

Mark644

• Senior gebruiker
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #535 Gepost op: 31 januari 2007, 22:58:51
De striping tussen de Nederlandse hulpdiensten verschilt ook niet zo veel van elkaar hoor, 't blijven gewoon schuine streepjes, alleen in de kleur van de voertuigen zitten wel duidelijke verschillen.

Bij ons hebben de hulpdiensten inderdaad de battenburg striping, waarbij onze zijkanten geel met groen is, politie geel met blauw en de brandweer heeft met geel met rood :

Ahh juist! Ik was ff in de veronderstelling dat ook de politie met groen-geel rijdt, maar dat is dus blauw-geel. Tja dan is het verschil hier in Nederland inderdaad ook niet veel meer dan daar. Tis me weer helemaal duidelijk, thanks  :)

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #536 Gepost op: 8 februari 2007, 21:44:13
Een Ford noodhulp Almere met blauw aan (Niet super kwaliteit)

paul_hartog

• Gast
Reactie #537 Gepost op: 8 februari 2007, 22:04:41
wat een VRESELIJKE voertuigen daar joh in engeland :-X :-X :-X :-X :-X

Karim

• Gast
Reactie #538 Gepost op: 8 februari 2007, 22:43:06
wat een VRESELIJKE voertuigen daar joh in engeland :-X :-X :-X :-X :-X

???

jpht64

• Forum gebruiker
  • Verzamelaar van Ambulance en Politie materiaal
Reactie #539 Gepost op: 9 februari 2007, 12:03:52
Vreselijke voertuigen? verder alles goed? ??? ??? ???