Als we de wegafzetting zo laten. Waar wil je de tweede tent laten? En alle andere voertuigen die dus niet in het weiland kunnen staan...
Ik denk dat mensen heel goed in staat zijn hun auto gewoon om te keren. Het aanrijden van hulpdiensten kan dan via de andere weg plaats vinden.
Ik ga dan toch voor het verleggen van de afzetting, op de andere weg zul je namelijk ook verkeer richting de spoorlijn hebben, en bij het draaien creeer je extra gevaarlijke situaties, en de hulpdiensten moeten dan dus op de rijbaan voor tegengesteld verkeer gaan rijden. Daar ben ik geen voorstander van als auto's ook nog moeten gaan draaien...
Dus: afzetting verleggen en de hele weg tussen de 2 politieposten is inzetbaar als opslagplaats/parkeerplaats voor hulpverleningsvoertuigen......
De wegen op het kaartje lopen natuurlijk nog verder door naar het zuiden, daar staan dus ook nog politieafzettingen bij de eerste kruisende/afslaande weg die het verkeer daar een omleiding aangeven.. , en dus ook bij de wegen die noordelijk doorlopen.
Dit allemaal in verband met de schaal van het incident, en om de ruimte om te werken zo "schoon" en veilig mogelijk te houden... Afzettingen zijn nu nog met lint, maar graag zsm de calamiteitenwagen met afzethekken tp