Politie CAO onderhandelingen 2012

Auteur Topic: Politie CAO onderhandelingen 2012  (gelezen 103520 keer)

0 gebruikers (en 38 gasten bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #440 Gepost op: 4 mei 2012, 22:41:14
Onacceptabel dat ze de gewone mens gaan hinderen
tsja, volgens mij is dat juist de definitie van actievoeren hoor  ::)
vuilnismannen die geen vuilnis ophalen, straatvegers die de straat niet vegen, postbodes die geen post bezorgen, piloten die niet vliegen....
Inderdaad allemaal heel hinderlijk voor de gewone mens  ;)
Samen sterk in de hulpverlening!


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #441 Gepost op: 4 mei 2012, 22:47:37
Ik weet niet waar je heen wil, maar uiteraard ook niet acceptabel.
Zou bijzonder zijn als jij dat wel vind.
Jij veroordeelt de acties bij de politie waarin ze strijden om een goede CAO en noemt die acties onacceptabel. Terwijl een 6 jaar geleden de brandweer ook actie voerde om het FLO, en er toen veel gekkere zaken gebeurde zoals het te lang in dienst blijven van beroepscollega,s, omdat de rest zich ziek melden. En dus de brandveiligheid van burgers in gevaar kwam omdat komplete posten de uitruk niet meer konden garanderen, burgers die daar ook niet om hadden gevraagt.
En dan noem je de langzaamaan acties van de politie onacceptabel.  ???

Ik dacht zo dat deze acties nog netjes zijn, zeker als je je verdiept in de problemen waar deze acties om zijn begonnen. ;)


Snyper

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 614
Reactie #442 Gepost op: 4 mei 2012, 22:50:31
Jij veroordeelt de acties bij de politie waarin ze strijden om een goede CAO en noemt die acties onacceptabel. Terwijl een 6 jaar geleden de brandweer ook actie voerde om het FLO, en er toen veel gekkere zaken gebeurde zoals het te lang in dienst blijven van beroepscollega,s, omdat de rest zich ziek melden. En dus de brandveiligheid van burgers in gevaar kwam omdat komplete posten de uitruk niet meer konden garanderen, burgers die daar ook niet om hadden gevraagt.
En dan noem je de langzaamaan acties van de politie onacceptabel.  ???

Ik dacht zo dat deze acties nog netjes zijn, zeker als je je verdiept in de problemen waar deze acties om zijn begonnen. ;)

Ik gaf net al als antwoord, ook die acties van de brandweer waren onacceptabel!


Snyper

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 614
Reactie #443 Gepost op: 4 mei 2012, 22:52:43
tsja, volgens mij is dat juist de definitie van actievoeren hoor  ::)
vuilnismannen die geen vuilnis ophalen, straatvegers die de straat niet vegen, postbodes die geen post bezorgen, piloten die niet vliegen....
Inderdaad allemaal heel hinderlijk voor de gewone mens  ;)

Die vuilnismannen, straatvegers, postbodes en piloten heb ik niet (zinloze) langzaamaanacties zien houden....
Die stopten gewoon met het doen van hun ding...


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #444 Gepost op: 4 mei 2012, 22:54:09
Die vuilnismannen, straatvegers, postbodes en piloten heb ik niet (zinloze) langzaamaanacties zien houden....
Die stopten gewoon met het doen van hun ding...
Maar als de politie dat doet dan zou jij ook moord en brand schreeuwen. Dit zijn de enige soort acties die ze kunnen doen en daarbij hinderen ze jou als burger het minst.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #445 Gepost op: 4 mei 2012, 23:00:51
Die vuilnismannen, straatvegers, postbodes en piloten heb ik niet (zinloze) langzaamaanacties zien houden....
Die stopten gewoon met het doen van hun ding...
Dus dat vind je wel acceptabel? Dan doen we morgen gewoon een dagje zonder politie, kijken hoe dat gaat.  ;)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Snyper

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 614
Reactie #446 Gepost op: 4 mei 2012, 23:01:22
Maar als de politie dat doet dan zou jij ook moord en brand schreeuwen. Dit zijn de enige soort acties die ze kunnen doen en daarbij hinderen ze jou als burger het minst.

Wat wil je nou bereiken dan met de ontschuldige burger in deze te gaan irriteren??


Snyper

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 614
Reactie #447 Gepost op: 4 mei 2012, 23:02:25
Dus dat vind je wel acceptabel? Dan doen we morgen gewoon een dagje zonder politie, kijken hoe dat gaat.  ;)

Die andere acties heb je indirect last van.
Deze gedane actie: direct.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #448 Gepost op: 4 mei 2012, 23:05:38
Die andere acties heb je indirect last van.
Deze gedane actie: direct.
Je draait om de hete brei heen, je vind het dus acceptabel dat we morgen een dag zonder politie doen?

Want jij hebt er direct geen last van dat er wat extra overvallen, straatroven, mishandelingen etc plaats vinden? Hoezo egoïstisch...

Nogmaals, ik ben zelf ook geen voorstander van deze manier van actie voeren, maar jou beargumentering klopt van geen kant.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Snyper

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 614
Reactie #449 Gepost op: 4 mei 2012, 23:09:05
Je draait om de hete brei heen, je vind het dus acceptabel dat we morgen een dag zonder politie doen?

Want jij hebt er direct geen last van dat er wat extra overvallen, straatroven, mishandelingen etc plaats vinden? Hoezo egoïstisch...

Nogmaals, ik ben zelf ook geen voorstander van deze manier van actie voeren, maar jou beargumentering klopt van geen kant.

Zonder politie kan niet, dat lijkt me duidelijk.
Maar acties waar een burger last van heeft in directe zin kan ik niet plaatsen.
Alsof de burger bij machte is het probleem op te lossen.