Wat jammer, K*T weer mijn hele tekst weg. "u kan het bericht niet meer aanpassen aangezien uw tijd verstreken is".
Enfin, ik wilde menen veranderen in mensen en toen kwamen er nog een aantal dingen in me op, maar dan word je gestraft door je hele tekst te laten verdwijnen.
Weer die vijandelijke ruis, een hele aanvalposting omdat je niet weet wat "eigenaar van een incident" betekent. Als je iets niet weet, vraag het dan gewoon Haeck, niet meteen in de opstand.
Dat komt de sfeer niet ten goede vind ik. (of je moet daar van houden natuurlijk)
Als er al ruzie is over wie de eigenaar is van een incident merk jij daar niets van, dat gebeurt dan tussen de verschillende RAC's en uit zich hoogstens door het ontstaan van twee (of meer) aanlandingsplaatsen waarbij op alle twee de locaties het hele circus klaarstaat om slachtoffers op te vangen.
Maar dat is in het eerste uur niet oppertuun, want eer dat zo'n circus opgezet is en alle overheidsdiensten ter plaatse zijn is dat de tijd die verstrijkt. Dat betekent meestal dat je dan aan het bergen bent, en niet meer aan het redden. Land lijkt niet op water en andersom. Veel beleidsmakers zijn daar nog steeds niet achter. Op het water komt het aan op het eerste kwartier, niets gouden uur. Snelheid is het allerbelangrijkste. De rest is ego en dikdoenerij en je vette salaris en je machtspositie waarmaken.