0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
de GOS is mij niet bekend
Nog een leuk nieuwtje, de nieuwe V70 van Rotterdam rijnmond is voorzien van ANPR camera's in de grill
Dus precies zoals ze nu ook al hebben in de V50. Netjes weggewerkt op de plaats waar de mist/berm verlichting zit.
De S60 Polestar heeft namelijk een opgefokte T6-motor onder de kap. Normaliter is het blok al goed voor 304 pk, door onder meer een grotere turbo is de zescilinder in de Polestar goed voor 508 pk en 575 Nm. De sprint naar 100 km/h kost slechts 3,9 seconden en de topsnelheid is 300 km/h. Schakelen gaat met de hand via een zesbak. Uiteraard heeft de S60 vierwielaandrijving om alle aandrijfkrachten de baas te kunnen.
Ach .G illes, ik wil mijn infantiele denken wel even verklaren..Als je niet zo op de centjes let, dan zit je er niet mee om dure auto's aan te schaffen.Groot denken, groot spenden, groot kopen. Het 'is the way of life'.Maar laten we er maar over stoppen, onze humor-gevoelens lopen te zeer uiteen....
Haha wist ik nog niet
Geniet er nog maar even van dan................................ze wordt binnenkort vervangen.