Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding

Auteur Topic: Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding  (gelezen 181391 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #330 Gepost op: 15 augustus 2012, 16:29:08
De mobi is geïntergreerd in het computerscherm wat op het dashbord zit  ;)

Als dat al zo is zit alleen de bediening in het computerscherm... (beetje flauw). Ergens anders in het voertuig moet dan gewoon een mobi zijn weggezet, net als in een noodhulp voertuig, daar zie je ook alleen een bedienpaneel, de mobi zelf achterin het voertuig of bij dashboard.

Mis ik overigens nog wel de antenne.... die een mobi ook ten alle tijden heeft. Kan ook ergens in het voertuig weggestopt zitten, maar komt de kwaliteit dan niet ten goede helaas.

-Volvo-34-

• Senior gebruiker
Reactie #331 Gepost op: 15 augustus 2012, 21:56:40
Als dat al zo is zit alleen de bediening in het computerscherm... (beetje flauw). Ergens anders in het voertuig moet dan gewoon een mobi zijn weggezet, net als in een noodhulp voertuig, daar zie je ook alleen een bedienpaneel, de mobi zelf achterin het voertuig of bij dashboard.

Mis ik overigens nog wel de antenne.... die een mobi ook ten alle tijden heeft. Kan ook ergens in het voertuig weggestopt zitten, maar komt de kwaliteit dan niet ten goede helaas.
Antenne van de mobi kan ook zo'n rubberen matje zijn. Deze is meestal weggestopt inderdaad, vaak legt ie ook op het dashboard.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #332 Gepost op: 16 augustus 2012, 08:11:45
Kijk nu eens naar het dak wat mis je daar.

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #333 Gepost op: 16 augustus 2012, 10:07:47
Signalering.

Maar dat bedoel je denk ik niet?

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #334 Gepost op: 16 augustus 2012, 11:20:18

Er zit een Volvo antenne, een zwart ''haaien''-vinnetje en een AVLS- antenne op. Zoals ik al eerder aanhaalde staat de gespreksgroep in het mobi-scherm.

http://www.112meerlanden.nl/2012/08/12/beverwijk-fotoverslag-van-veiligheidsdag-2012/

(Foto 3)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

HAVP

• Blauw
  • Senior gebruiker
Reactie #335 Gepost op: 16 augustus 2012, 11:31:58
Signalering.

Maar dat bedoel je denk ik niet?

Haha! Dat is wel het eerste wat mij ook opvalt.  ;D

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #336 Gepost op: 17 augustus 2012, 18:10:47
Mooie v70. Maar als je met die wagen nou een aanrijding krijgt? Heeft de bijrijder dan een beeldscherm in zijn schedel zitten?  :-\

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #337 Gepost op: 17 augustus 2012, 19:53:40
Nee die klapt weg in de richting van de bestuurder.

PietjePuk

• Senior gebruiker

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #339 Gepost op: 17 augustus 2012, 20:05:55
Doen die Amerikanen toch anders http://www.rammount.com/Products/LawEnforcementMounts/tabid/4384/Default.aspx
Maar daar zit met eigenlijk standaard alleen op de auto. Alleen in de grote steden doen ze aan duo rijden.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v