Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding

Auteur Topic: Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding  (gelezen 181492 keer)

0 gebruikers (en 19 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #380 Gepost op: 9 september 2012, 23:16:48
Ik ben het ook volledig met jou eens en een ieder die onze mening deelt. Dit is al een vooruitgang op die dubbele sjoelschijf.

Het is inmiddels al zovaak gezegd... VtSPN heeft niet eens andere lichtbalken getest dan de Vista, een of andere platte LED-balk en de Opal Commander... Wedden dat HONAC de speciale 2-kleurige lichtbalk wel had willen laten certificeren als het KLPD en alle andere verkeersdiensten ze zouden afnemen. Dan zou je namelijk wél een gegarandeerde afzet krijgen.

Maar goed, we dwalen weer af naar de topic's en onderwerpen die al elders besproken zijn  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #381 Gepost op: 10 september 2012, 08:35:35
Honac komt niet aan de Volvo. Immers zij zijn onderdeel van  Pon en Vag.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #382 Gepost op: 10 september 2012, 23:12:06
Honac bouwt echt wel een Volvo om.. Als je maar betaald.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #383 Gepost op: 11 september 2012, 07:26:21
Nee, dat wilde Volvo zelf niet. Daarom duurde het zolang voordat de Volvo's eindelijk eens op straat reden. Iets met dat de concurrent die dan ..........

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #384 Gepost op: 11 september 2012, 11:31:29
Nee, dat wilde Volvo zelf niet.

Wederom gel*l dus.... Dan neem je toch een ander merk als ''jouw'' leverancier niet kan leveren wat de wens is...
Maar goed, dat zijn weer die belangen die er volgens de hoge heren van VTSPN niet zijn ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #385 Gepost op: 11 september 2012, 23:30:41
Nee, dat wilde Volvo zelf niet. Daarom duurde het zolang voordat de Volvo's eindelijk eens op straat reden. Iets met dat de concurrent die dan ..........

Bijzonder... Ach ja. Verbaas u niet........  :-X
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #386 Gepost op: 12 september 2012, 09:59:07
PRIMEUR! Nieuwste Verkeerspolitie 2126 met spoed over de Westzeedijk Rotterdam

De nieuwste van VP R-R.
Van voren valt hij wel redelijk op met die dubbele dashboardflitser, alleen dat zielige pitje achterop blijft mij verbazen. Zo slecht zichtbaar.  :-\

Blauwe-motormuis

• Senior gebruiker
Reactie #387 Gepost op: 12 september 2012, 11:26:08
Tja, de collega's in de Volvo worden als helden onthaald met een "erehaag" van mensen die hun filmen net na de verkeerslichten.

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #388 Gepost op: 12 september 2012, 12:38:00
Haha zat maar een collega met een chirurg in.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #389 Gepost op: 12 september 2012, 15:17:30
PRIMEUR! Nieuwste Verkeerspolitie 2126 met spoed over de Westzeedijk Rotterdam

De nieuwste van VP R-R.
Van voren valt hij wel redelijk op met die dubbele dashboardflitser, alleen dat zielige pitje achterop blijft mij verbazen. Zo slecht zichtbaar.  :-\
Hoezo slecht zichtbaar, hij heeft toch knipperende achterlichten. Ow nee wacht dat is de camera die laat zien hoe hij wel extra kan opvallen  98uiye
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v